• Östlund

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Hänger med!

Jag ser bara allt positivt nu! Inväntar chansen nu,alltså äl! Kan inte vänta!

• Östlund
    Elliot1 skrev 2017-01-15 22:52:29 följande:

På vilket sätt blev du konstig? Jag har haft Cerazette i typ tio år så jag hade förträngt lite vad de gjorde med mig. Hade P-stan först men den innehåller väl samma hormon som Cerazette. Har blodproppar inom

Familjen så därför får jag inte ha nåt annat preventivmedel så har inget direkt att jämföra med.. Just nu känns det dock väldigt skönt att slippa dem :)

Jo jag kommer nog ha mer koll än vad jag egentligen vill ha.. Helt omöjligt att inte tänka på det liksom ;)

Mina första piller var Cilest,jag blev ett monster,bokstavligen. Jag var konstant sur o grinig. Sen bytte jag till Cerazette oxå. Sexlust noll,haft dom i typ 4-5 år. I övrigt mycket gladare. Mensen kunde dock komma lite hur som helst. Fick typ brun mens som varade i 2v sen uppehåll i ett par månader. Så jag är otroligt glad att mensen o äl kom igång så snabbt efter stoppet.

Samtidigt,idag kunde jag inte vänta. Min äl kan ha varit tidig så jag vet inte när min BIM så jag gjorde ett test idag - negativ. Hoppas de plussar i slutet av januari!
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra