• Anonym (poop)

Hur ofta bajsar ni?

Bara nyfiken.

Svara som det oftast är.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta bajsar ni?
  • Anonym (Y)

Gör en tarmtömning en gång om dagen, min fru bajsar 1 gång i veckan. 

• Anonym (I)

ni som bajsar 1 gång per vecka. Låter praktiskt.

Vilken sorts kost har ni? 

• moaguuun
    Anonym (Y) skrev 2022-01-22 13:18:42 följande:

Gör en tarmtömning en gång om dagen, min fru bajsar 1 gång i veckan. 

Som hon erkänner ja. Kanske inte vill berätta hon gör det varje dag.
  • hanna1204
    Anonym (Anna) skrev 2016-12-09 09:26:47 följande:

Vet att det finns människor som bajsar flera gånger om dagen. Själv gör jag det ett par gånger i veckan. Är det så att man äter mer om man lyckas med bedriften att göra det oftare än en gång om dagen eller vad beror det på? Fibrer och att man dricker mycket vatten kanske? Undar hur det kan vara så stora skillnader mellan olika personer....

Jag äter normala måltider. Dricker lite för dåligt. Bajsar tre gånger om dagen. Bajsar man bara ett par tre gånger i veckan är man förstoppad och rensar inte ordentligt. Inte nyttigt. Folk här på FL tror ofta att ett par gånger i veckan är normalt. Läkare säger tre gånger per dag till tre gånger i veckan. dietister tycker som jag. Varför man tycker så olika från professionshåll är en gåta.
  • Anonym (Ballong)

Det varierar hela tiden. Ibland kan det dröja 3-4 dagar, medans vissa dagar går man 3-4 gånger på en dag, men vanligtvis en gång per dag typ.

• Anonym (SÅS = Skönt Å Skita)

Bajsar varje dag och känner att det är dagens höjdpunkt då det ofta är så gudomligt skönt.

• Anonym (Annah)

2-5 gånger per dag ,men äter inte mycket och är liten.

• Anonym (Folk med sjuka böjelser är tröttsamma)

Är det en bajsfetischist som frågar? Isåfall ger jag gärna det otillfredsställande svaret - ingenting i stort sett. Men så är jag också inne i en fasteperiod just nu. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Folk med sjuka böjelser är tröttsamma) skrev 2024-07-06 23:28:32 följande:

Är det en bajsfetischist som frågar? Isåfall ger jag gärna det otillfredsställande svaret - ingenting i stort sett. Men så är jag också inne i en fasteperiod just nu. 

Eller så är man intresserad av det ur ett allmänt hälsoperspektiv? Märkligt att direkt göra en sexuell koppling till avföring...

Jag bajsar väl en gång om dagen i snitt. Har läst att allt mellan tre gånger om dagen och två gånger i veckan är normalt, så länge som man inte märker av några direkta besvär. Så normalspannet är minst sagt stort!
  • Anonym (UC)

Jag bajsar 5-8 gånger per dag... Är ofta men så har jag inte heller någon tjocktarm kvar då den opererades bort för 15 år sedan pga cancer. Ta hand om era tarmar och sök hjälp om den inte funkar som den brukar!

Anonym (Lisa) skrev 2024-07-06 23:41:05 följande:
    Eller så är man intresserad av det ur ett allmänt hälsoperspektiv? Märkligt att direkt göra en sexuell koppling till avföring...

Jag bajsar väl en gång om dagen i snitt. Har läst att allt mellan tre gånger om dagen och två gånger i veckan är normalt, så länge som man inte märker av några direkta besvär. Så normalspannet är minst sagt stort!
    Finns ingen normal människa som är intresserad av vilt främmande personers toalettvanor. Solklar fetischtråd detta. En bland många som incelpervona envisas att smutsa ner forumet med. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Folk med sjuka böjelser är tröttsamma) skrev 2024-07-07 00:04:45 följande:
    Finns ingen normal människa som är intresserad av vilt främmande personers toalettvanor. Solklar fetischtråd detta. En bland många som incelpervona envisas att smutsa ner forumet med. 
    Tja, det är bara du i hela tråden som gör sexuella referenser och du är uppenbarligen tillräckligt engagerad i ämnet för att kommentera, så...
  • Anonym (Mia)
    Anonym (I) skrev 2022-01-22 14:35:25 följande:

ni som bajsar 1 gång per vecka. Låter praktiskt.

Vilken sorts kost har ni? 

Praktiskt kanske men jag skulle gärna byta med någon normal. Det är inte bra att bajsa sällan eftersom mer gifter i maten hinner absorberas då. Det är inte heller optimalt att stå på diverse förstoppningspreparat år ut och år in. Sen är det inte skönt att inte ha bajsat på 6 dagar, inte för mig i alla fall.

Typ tallriksmodellen (med målet att det ska vara den nyttigare varianten med halva tallriken grönsaker, men ibland blir det mer som den ?vanliga?) med någon sked ytterligare rapsolja. Jag är relativt bra på att undvika socker, äter tex inte godis. Och just det, jag äter bara en gång om dagen sedan 8 år tillbaka. För min del är detta det perfekta sättet att hålla vikten. 

Jag har dock varit förstoppad i 18 år och provat att äta på en massa olika sätt. Det enda som hjälper är att ta movicol/laktulos. 

• Anonym (Z)

Bajsar så fort jag blir minsta stressad, vilket är varje vardags morgon. På helgen bajsar jag ej såvida jag inte ska göra något som stressar mig. 

Anonym (Lisa) skrev 2024-07-07 08:48:35 följande:
    Tja, det är bara du i hela tråden som gör sexuella referenser och du är uppenbarligen tillräckligt engagerad i ämnet för att kommentera, så...
    Ja, för att påpeka att det troligtvis är en koprofil ni besvarar. Jag ger ingen näring åt hans störning med några utstuderade svar precis. 
  • Anonym (Pia)

Äter väldigt lite och jag bajsar varannan dag 

• Anonym (Kvinna)

Varannandag  och killen gör det varje dag 

• Anonym (Hej)

Jag bajsar två gånger om dagen. Det är så skönt när bajskorven är grov. Skönast är det när bajskorven består av små kulor, det blir massage för ringmuskeln. Glad 

Svar på tråden Hur ofta bajsar ni?