• Anonym (Bäver)

Du blir inresserad av en transperson men vet inte om att personen är trans, när du får veta det... skulle du

Diskutera gärna men undvik påhopp och andra elakheter.

Personligen skulle jag inte satsa på mer än ev vänskap. För mig skulle personen aldrig kunna bli en man, oavsett ingrepp.Inte ren känslomässigt, jag vet ju att personen haft ett kvinnokön från början... skulle inte kunna släppa det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du blir inresserad av en transperson men vet inte om att personen är trans, när du får veta det... skulle du
  • flygrl

Never say never. Vissa saker vet man först när man ställs inför en konkret situation. That said så tror jag inte det skulle funka för mig så jag skulle nog vänligt men bestämt avsluta relationen. Vänner skulle jag kunna va däremot. No problem.

• Aikido

Hade personen avslöjat det när det börjat hetta till hade han fått ett knä i de antagligen redan bortskurna ballarna. Sedan hade det blivit ett toalettbesök av karaktären "lever du därinne?".

Måste återstifta bekantskapen med The crying game igen känner jag.

• Eena

Att han hade haft oturen att födas med fel könsorgan hade jag inte hållit det emot honom. Är jag attraherad och kär har jag mycket svårt att se att det skulle påverkas av detta. Det är ju uppenbarligen en kille som har gått igenom en rätt stor svårighet och mänskor som gjort det är ofta mer mogna och ödmjuka än andra vilket gör sannolikheten att vår relation ska hålla större.

• Queennr1
    Aikido skrev 2016-11-27 14:49:22 följande:

Hade personen avslöjat det när det börjat hetta till hade han fått ett knä i de antagligen redan bortskurna ballarna. Sedan hade det blivit ett toalettbesök av karaktären "lever du därinne?".

Måste återstifta bekantskapen med The crying game igen känner jag.

Så sorgligt att din självkänsla är så låg att du behöver försöka återupprätta den med obefogat våld mot en medmänniska.
  • Aikido
    Queennr1 skrev 2016-11-27 15:04:47 följande:
    Så sorgligt att din självkänsla är så låg att du behöver försöka återupprätta den med obefogat våld mot en medmänniska.
    I en sådan situation är det allt annat än obefogat. Närmast en reflex.
  • Queennr1
    Aikido skrev 2016-11-27 15:06:36 följande:

I en sådan situation är det allt annat än obefogat. Närmast en reflex.

Knappast en reflex om det inte är så att man enbart sitter inne på en reptilhjärna.

Inte normalt nånstans att reagera med grovt våld..
  • Aikido
    Queennr1 skrev 2016-11-27 15:22:15 följande:
    Knappast en reflex om det inte är så att man enbart sitter inne på en reptilhjärna.
    Inte normalt nånstans att reagera med grovt våld..
    Ett knä i skrevet kan knappast klassas som grovt våld. Framförallt inte om nyss sagda skrev är befriat från testiklar.
  • Queennr1
    Aikido skrev 2016-11-27 15:35:00 följande:

Ett knä i skrevet kan knappast klassas som grovt våld. Framförallt inte om nyss sagda skrev är befriat från testiklar.

Du behöver hjälp. Att utsätta en människa för grovt våld för att denne visar sig ej passa dina sexuella kriterier är bara sjukt. Våld som används utöver rent självförsvar är ett sjukt och antisociala beteende. Lika dumt som om jag skulle bli våldsam mot en man som visade sig haft liten kuk när vi kommit så långt. Psykouppförande. Som sagt, sök hjälp. Du är inte frisk... Men men huvudsaken är väl att du betalar skatt..
  • Aikido
    Queennr1 skrev 2016-11-27 15:52:09 följande:
    Du behöver hjälp. Att utsätta en människa för grovt våld för att denne visar sig ej passa dina sexuella kriterier är bara sjukt. Våld som används utöver rent självförsvar är ett sjukt och antisociala beteende. Lika dumt som om jag skulle bli våldsam mot en man som visade sig haft liten kuk när vi kommit så långt. Psykouppförande. Som sagt, sök hjälp. Du är inte frisk... Men men huvudsaken är väl att du betalar skatt..
    Var har jag skrivit att jag betalar skatt?
  • Anonym (Sanna)
    Queennr1 skrev 2016-11-27 15:52:09 följande:
    Det är inte helt ogrundat om transmänniskan lurat i vår vän Aikido att den är av ett annat kön än det som antagits.
Svar på tråden Du blir inresserad av en transperson men vet inte om att personen är trans, när du får veta det... skulle du