BIM 17-31 December
Men du har haft lite "mensvärk" ändå eller? Grattis btw! :)
Men du har haft lite "mensvärk" ändå eller? Grattis btw! :)
Jag vågar tro att jag är gravid. Bim idag, imorgon eller på tisdag. Testade precis! Har dock varit med om ett MA, så tankarna om att "varför skulle bebis vilja stanna kvar denna gången?" finns. Glädjeblandad förtjusning, såklart mest positivt, men vågar inte vara glad-glad än. Hoppad innerligt det lilla livet vill stanna!
Tack detsamma! :) Skönt att ha nån i samma sits, som förstår ens känslor, även fast jag inte ens önskar min värsta fiende ett ma.
Precis som dig har jag knappt några symtom heller, så svårt att fatta. Har inte tagit ett digitalt test heller, man tror lite mer på det när man ser "Gravid". Men jag vågar ändå tro på det i och med testet jag tog idag. :)
Enligt NC är BF 28 aug, du då?
Samma här, typ inga symtom alls när jag fick ma. Så vill också gärna börja känna mig gravid denna gång. Kan ta att må lite illa! ;) (det kanske jag får ångra) Har dock en kompis som är gravid nu, i v.22 och hon har inte haft så mkt symtom. När kom dina symtom i din lyckade graviditet? Hur fick du reda på ditt ma nu?
Kul med samma dag! Då håller vi tummarna för att de vill stanna hos oss! :)
Det blir alltid lite mer verkligt när man ser orden: "Gravid" på det digitala. :)
Jag ser också två streck, men skulle tyvärr aldrig lite på ett ÄL test.. finns ju en anledning till att de är två olika. Tror det ena mäter hormoner( ÄL) med grav.test bara reagerar på grav.hormoner.. Men skulle ändå dubbelkolla med ett vanligt test.
ÄL visade rätt
Hur går det för dig? Kan du tänka bort oron? :)
Jag har plussat!!! JAAA, det blev vår tur ändå! Kan knappt tro att det är sant, helt sjukt... tårarna sprutar och jag är så vansinnigt glad!
Tacka alla!!
Håller tummarna för att det går bra den här gången... Är nervös, orolig och lite i chock tror jag. Jag har jätte svårt och tro det... känns overkligt.
ÄL+13.
6:e försöket för ett syskon. Ammat mindre och varit duktig med att äta vitaminerna (multi kvinna + 100mg D-vitamin) varje dag. Är så glaaaaaad! Vill bara skrika ut det över hela världen!