• Miiz

BIM 17-31 December

Hej hoppar in här ? har bim idag (31/12)

Men har väldigt oregelbunden mens så får ta allt med en nypa salt. Vet inte ens vilket försök jag är inne på nu... (har försökt i 1 och ett halvt år nu)

Det jag har fått denna sväng är en halsbränna utan dess like. Började för ca 4 dagar sen och har varit så illa så jag inte kunnat sova samt har även kräkts av den. Nu vet jag inte vad det beror på. Annars har jag absolut noll känningar. Och började få lite mensvärk liknade smärtor i går. MEN hoppet är det sista som överger än så håller tummarna även om jag misstänker att det är mensen som är på g. Hoppas på plus för alla som väntar ????

• Miiz

Bimbo +3 idag. Inga spår av mensen (men har väldigt oregelbunden mens så vågar inte testa än ????)

Har en förbaskad molvärk i korsryggen sen flera dagar, precis som mensvärk så förhoppningarnaturligt har gått ner lite. Samt att jag har mer eller mindre inga flytningar ????

Hoppas allt går bra för alla andra ????

• Miiz
    BeccaBus skrev 2017-01-04 07:56:49 följande:

Känner samma som du och har inte heller några flytningar. Bim+2 tror jag. Är osäker då det är första cykeln efter förlossning.

Tyvärr dök mensen upp nu på bim +4 ???? så det är bara att börja om och hålla tummarna ?
Svar på tråden BIM 17-31 December