• polly82

BIM 17-31 December

Hoppar också in :) Jag har precis haft ÄL (tror jag, inga test denna månad och tempar inte). Men fick ÄL sekret och andra tecken typ molvärk, regelbunden cykel.
    Brukar inte ha så märkbara flytningar men drack av en slump grapefruktjuice och märkte stor skillnad! Vi har varit på semester under hela ÄL perioden och haft sex varje dag så nu hoppas jag så sjukt!!! BIM runt 30-31/12. Fjärde försöket första barnet. :)

• polly82
    anli00 skrev 2016-12-20 09:14:35 följande:

5 dagar efter ÄL o jag har sån molvärk i nedre delen av magen brukar aldrig känna nåt annars och d jag brukar ha dvs ömma bröst är inte nåt alls.....känns annorlunda i hela kroppen denna månad! Hmmmm...

Nån mer med konstiga symptom denna månad?

Håller det i sig för dig? Jag känner likadant. Hade ÄL 16/12 och sen dess har molvärken bara ökat, känns precis som innan mens. Vet att vi prickat ÄL men resten är ju en hel vetenskap haha!
  • polly82
    anli00 skrev 2016-12-20 20:32:36 följande:
    Ja, den är mer eller mindre konstant....ikväll är den hemsk o inga byxor får va på för d är jätteobehagligt! Känner du nåt mer än d? För sen är nada för mig, fast inte så konstigt egentligen för OM d är nåt så har d väl knappt fäst?!

Ja herregud, man vet aldrig med kroppen haha

Håller tummarna för oss!
    Nä, ingenting annat än molvärken. :) Jag tänker att det är för tidigt att känna om det skulle va nåt, men så läste jag om flera som haft så från ÄL till plus så kanske det kan va ett liiiiitet hopp ändå? :) Min sitter liksom ute på sidorna av magen, som mensvärk. Tycker det är konstigt, borde va mer i mitten?

Håller också tummarna för oss!!
  • polly82

Alltså, jag har mått lite illa nu ikväll.. kan ju iofs bero på mängder av julmat haha! Molvärken är kvar, känns som stickningar blandat med tryck mot magen. Hur känner ni andra? Grattis till er som plussat och god jul! <3

• polly82

Hur tidigt testar ni? Jag är sugen på att testa imorgon, BIM-3 men är rädd att det bara kommer visa blankt. Vill egentligen vänta till BIM men denna månad har jag haft annorlunda symptom. Hur gör ni andra?

• polly82
    anso83 skrev 2016-12-27 16:28:06 följande:

Bim -2 :) (testade för två dagar sedan på eftermiddagen men då var det negativt)

Har hållit mig lite i bakgrunden i gruppen ;)

Hade äl 15/12 är lite i chock då vi endast fick till det dagen innan och att chansen "i min ålder" är 25% chans att det lyckas...men än kan mycket hända...

Håller tummarna för alla er andra som väntar... kram

Stort grattis!! :) Vad roligt!!
  • polly82

Hur går det för alla med BIM i dagarna? Jag har BIM idag, ingen mens än men ihållande mensvärk så räknar med att den dyker upp när som helst.

Svar på tråden BIM 17-31 December