• anli00

BIM 17-31 December

Hej, hoppar in här! Har BIM 31/12 eller 1/1 hade ÄL igår och nu hoppas vi på ett plus lagom till nyår.

• anli00

Usch, börjar noja över om jag verkligen haft ÄL denna månad....även att jag hade lite känningar igår plus äl-flytningar i veckan. Enligt appen hade jag ÄL i torsdags o struntade såklart i ÄL-tester denna månad (mitt pucko). Varje månad efter ÄL-dagen får jag så sjukligt ont i brösten o d håller i sig fram till mens. Nu har jag inte en tillstymmelse till ont ????????

• anli00
    Tumvante skrev 2016-12-17 21:21:35 följande:

Nu är detta en relativt lång tråd redan, hehe, men jag bar BIM 28 dec... 10 dagar innan man kan testa typ.. gaaaah! Hade ÄL i torsdags... tror jag, eller igår.. vet inte riktigt. Tycker att de stickor jag testat visade typ lika starkt både torsdag och fredag... och det bör ju bara vara en dag med starkt teststreck...

DÅ hade vi ÄL samtidigt typ, fast jag har BIM 30/12 enligt appen! Så spännande o vill liksom bara börja känna saker redan ???? Men lite tidigt än är d ju men väntan är hemsk
  • anli00
    Tumvante skrev 2016-12-18 20:35:53 följande:

Tror min ÄL är två dagar senare än genomsnitt för 28 dagars cyklus... men har 28 dagar på pricken.

Första barnet för dig? Nr 2 här.

Vill verkligen börja känna saker, kände saker förra månaden när jag var skengravid Ingen glögg i jul, och förhoppningsvis ingen champagne på nyårsafton!

Andra barnet här också, har en pojke född dec-14...när fick du första?

Ja, men visst känner man sig skengravid typ varje månad från d att man börjat försöka

Men nu har jag inga symptom alls, brukar annars få så sjukt ont i brösten efter ÄL T.ex men nu är det som bortblåst....kanske d är ett tecken?

Kommer fasen inte ihåg hur d kom sig med första, här med minnet ibland *hahaha*

Nä, ingen alkohol över jul här heller...men funderar på när d går o testa, plussade BIM-4 förra gången vet jag
  • anli00
    Tumvante skrev 2016-12-19 11:00:36 följande:
    Har en dotter från okt -15.

Jag plussade på bim-3 (kastade testet men tog upp igen och såg plusset när jag plussade på bim ).

Jag hade inga symptom innan sist, och inga ännu, så jo vi säger att det är bra tecken.

Vi fick bara till det en gång i denna ÄL omgången... kan ju vara lite mer utfordrande med en liten i hemmet

Håller tummarna för oss!
      jo det kan man lugnt säga att det är, med en som prompt ska va hos mamma hela  vakna tiden t.ex

absolut håller tummarna för oss bägge att det blir syskon nu
  • anli00

5 dagar efter ÄL o jag har sån molvärk i nedre delen av magen brukar aldrig känna nåt annars och d jag brukar ha dvs ömma bröst är inte nåt alls.....känns annorlunda i hela kroppen denna månad! Hmmmm...

Nån mer med konstiga symptom denna månad?

• anli00
    polly82 skrev 2016-12-20 19:36:03 följande:

Håller det i sig för dig? Jag känner likadant. Hade ÄL 16/12 och sen dess har molvärken bara ökat, känns precis som innan mens. Vet att vi prickat ÄL men resten är ju en hel vetenskap haha!

Ja, den är mer eller mindre konstant....ikväll är den hemsk o inga byxor får va på för d är jätteobehagligt! Känner du nåt mer än d? För sen är nada för mig, fast inte så konstigt egentligen för OM d är nåt så har d väl knappt fäst?!

Ja herregud, man vet aldrig med kroppen haha

Håller tummarna för oss!
  • anli00

Åhhh....jag vet ju att d egentligen är alldeles för tidigt men köpte ett CB tidigt-test igår o tänkte att jag testar sön eller mån. Jag ni vet hur d är o testar idag på BIM-6 o får fram nåt som kan verka vara eller? Syns bättre IRL
  • anli00
    Wilma000 skrev 2016-12-24 07:17:20 följande:

Mina symtom stämde! God jul allihopa!

Grattis till er, världens bästa julklapp
  • anli00
    Wilma000 skrev 2016-12-24 07:49:08 följande:

Tycker att jag ser ett streck.. håller tummarna! :)

Tack, hoppas innerligt att våran längtan gett resultat!
  • anli00
    polly82 skrev 2016-12-30 11:04:50 följande:

Hur går det för alla med BIM i dagarna? Jag har BIM idag, ingen mens än men ihållande mensvärk så räknar med att den dyker upp när som helst.

Ingen BIM o inget positivt test så jag ger upp för denna månad o ställer in mig på mensen istället!
Svar på tråden BIM 17-31 December