BIM 17-31 December
Hej, hoppar in här! Har BIM 31/12 eller 1/1 hade ÄL igår och nu hoppas vi på ett plus lagom till nyår.
Hej, hoppar in här! Har BIM 31/12 eller 1/1 hade ÄL igår och nu hoppas vi på ett plus lagom till nyår.
Usch, börjar noja över om jag verkligen haft ÄL denna månad....även att jag hade lite känningar igår plus äl-flytningar i veckan. Enligt appen hade jag ÄL i torsdags o struntade såklart i ÄL-tester denna månad (mitt pucko). Varje månad efter ÄL-dagen får jag så sjukligt ont i brösten o d håller i sig fram till mens. Nu har jag inte en tillstymmelse till ont ????????
Mkt frågetecken d blev, kulle ju va emoji
Nu är detta en relativt lång tråd redan, hehe, men jag bar BIM 28 dec... 10 dagar innan man kan testa typ.. gaaaah! Hade ÄL i torsdags... tror jag, eller igår.. vet inte riktigt. Tycker att de stickor jag testat visade typ lika starkt både torsdag och fredag... och det bör ju bara vara en dag med starkt teststreck...
Tror min ÄL är två dagar senare än genomsnitt för 28 dagars cyklus... men har 28 dagar på pricken.
Första barnet för dig? Nr 2 här.
Vill verkligen börja känna saker, kände saker förra månaden när jag var skengravid Ingen glögg i jul, och förhoppningsvis ingen champagne på nyårsafton!
5 dagar efter ÄL o jag har sån molvärk i nedre delen av magen brukar aldrig känna nåt annars och d jag brukar ha dvs ömma bröst är inte nåt alls.....känns annorlunda i hela kroppen denna månad! Hmmmm...
Nån mer med konstiga symptom denna månad?
Håller det i sig för dig? Jag känner likadant. Hade ÄL 16/12 och sen dess har molvärken bara ökat, känns precis som innan mens. Vet att vi prickat ÄL men resten är ju en hel vetenskap haha!
Mina symtom stämde! God jul allihopa!
Tycker att jag ser ett streck.. håller tummarna! :)
Hur går det för alla med BIM i dagarna? Jag har BIM idag, ingen mens än men ihållande mensvärk så räknar med att den dyker upp när som helst.