• BeccaBus

BIM 17-31 December

Hej tjejer! Hoppar också in om det är ok! Första mensen efter förlossningen är precis avslutad så på mån börjar jag testa med ÄL tester för o se om cykeln är som den brukar. Vi är riktigt taggade på att köra på och kommer säkert ligga varje dag närmaste två veckorna;P Bim runt nyår om cykeln är stabil. Har en dotter på 9år och en på 6mån och skulle gärna vilja ha ett tätt syskon till den lilla. Tar det sig nu hinner jag inte ens gå tillbaka till jobbet emellan vilket jag tänkt byta så skulle passa bra haha. Men om det dröjer så får jag väl söka nytt nu mellan och vänta lite extra med syskon så man hinner jobba in sig lite.

• BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-10 00:16:36 följande:
    Ja de känns. Ena på julafton och det andra på våran bröllopsresa. Men än så länge ger jag mig inte... men de är inte långt ifrån. Hämtade ut p-piller för de tar så på psyket.... jisses
    Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?
  • BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-10 22:04:16 följande:
    Ja de va ingen höjdare. Ingen hjälp hat vi fått. Måste få tre missfall Innan suck
    Gud va tråkigt att behöva vänta på att få hjälp!:( Okej så det är en "sladdis" som planeras:)
  • BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-11 10:52:38 följande:
    Jätttesladdis min dotter är 14 och grabben 19 haha så här börjar vi om på riktigt
    Åh vad roligt! Då hoppas jag att ni får ert plus snart!!
  • BeccaBus

Vet ni om någon sexställning är bättre än någon annan? Eller når spermierna ägget med fart oavsett.. dum fråga kanske haha..

• BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-12 13:28:56 följande:
    Dom tar sig fram från alla håll haha
    Haha tänkte om det behövs att det blir djupt och kraftfullt liksom (haha låter som en sexnovell hahahaha)
  • BeccaBus
    mkarlsson89 skrev 2016-12-15 09:21:38 följande:

Tack! ??

Jag hade bim på lördag, så några dagar iaf.

Grattis!!
  • BeccaBus

Om man har sex varje dag några dagar kring ÄL men inte på själva ÄL dagen hur mkt chans har man då?

• BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-14 22:11:43 följande:

Jag har Bim samtidigt och brukar ha de ena efter det andra inför varje mens så jag tror att jag e gravid. Ömma bröst illamående molvärk osv. Och nu känner jag inte nånting. Hahaha blir galen.

Ska du inte testa du också? :)
  • BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-15 10:32:24 följande:
    Nä jag väntar de e så vanligt att man får tidigt mf med mensen. Gjort den tabben redan så jag väntar. Hade jag inte testat hade jag inte vetat att jag ens va gravid bara att mensen va knasig.
    Precis så tänkte jag också förra gången att varför ska folk hålla på och skaffa sig onödigt lidande och tänkte att jag väntar tills mensen blir rejält sen.. MEN så vaknade jag fyra dagar före bim och kroppen skrek gravid så testade utan att tänka och fick ett fett plus.
    Får se hur jag gör denna gång, bim på nyår så kanske vill veta lite före;P
  • BeccaBus

Min man är bakis och har dåligt samvete över det så snart får jag ligga för tredje gången idag hahaha. Bara tacka och ta emot:) Osäker när ÄL varit/är eftersom den kommit tillbaka precis.

• BeccaBus
    Miiz skrev 2017-01-03 01:34:58 följande:

Bimbo +3 idag. Inga spår av mensen (men har väldigt oregelbunden mens så vågar inte testa än ????)

Har en förbaskad molvärk i korsryggen sen flera dagar, precis som mensvärk så förhoppningarnaturligt har gått ner lite. Samt att jag har mer eller mindre inga flytningar ????

Hoppas allt går bra för alla andra ????

Känner samma som du och har inte heller några flytningar. Bim+2 tror jag. Är osäker då det är första cykeln efter förlossning.
  • BeccaBus
    Miiz skrev 2017-01-04 15:24:22 följande:
    Tyvärr dök mensen upp nu på bim +4 ???? så det är bara att börja om och hålla tummarna ?
    Tråkigt!!:( Lycka till nästa månad!
  • BeccaBus
    Silfra skrev 2017-01-04 23:59:32 följande:
    Hur lång tid har det gått sen förlossningen?
    Födde en dotter 25 maj. Fick första mensen 3 dec efter att jag slutade amma dagtid.
Svar på tråden BIM 17-31 December