BIM 17-31 December
Hoppar in här jag med! 6 syskonförsöket!
BIM 20-24/12 beroende på när ÄL får för sig att vara denna månad (är lite oregelbunden). Tempar och testar med digitala ÄL-test.
Hoppar in här jag med! 6 syskonförsöket!
BIM 20-24/12 beroende på när ÄL får för sig att vara denna månad (är lite oregelbunden). Tempar och testar med digitala ÄL-test.
Har ÄL precis just nu, rikliga ÄL-flytningar, lite kramper & rejäl dipp i tempen.. och mannen har inte velat ligga sen i måndags. Fick till en liten snabbis på fredagsmorgonen efter "tjat" men inget mer. Han är ledig nu i helgenmen vill bara sitta vid datorn hela nätterna eftersom han tar hand om vårt barn på dagen eftersom jag jobbar.
Jag vill bara SKRIKA av frustration och känner mig så jäkla arg och irriterad (förmodligen hormoner som spelar mig ett spratt dessutom). Han VILL ha ett barn till och typ frågar varje gång vi haft sex "-är du gravid nu? Snälla bli gravid!", och det är så oerhört påfrestande. Jag vill naturligtvis också ha ett barn till, men fan - inte tusan kan bli jag gravid av mig själv???
Det är som att han inte fattar eller vill förstå att man måste ha sex under de mest fertila dagarna & dessutom blir han bara mindre och mindre sugen på sex ju fertilare jag blir. Känns tröstlöst och snart skiter jag i det här så får det bli som det blir.
Förlåt, var tvungen att skriva av mig lite. :(
Grattis!!! Känner igen ditt namn så vi har nog stött på varandra under några försök! Vi fick också plus den här månaden :) välkommen till BF september-tråden :)