• Trött79

Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?

Vi har bestämt oss för att prova apiforce då allt blivit upp och ner av stress och sådant som kommer med att vara tvungen att vända sig till fertilitetsvården för att få hjälp med bebis. Min sambos mens har ballat ur helt. Ibland blir det bara som bruna flytningar med utebliven ÄL, medan det ibland blir ordentligt. Då har ÄL kommit på lördagar och då kan vi inget göra. Vi fick en resultatlös insemination för ett år sedan. Sen dess har det bara krånglat. I somras när de hade stängt fungerade allt fläckfritt med mens och ÄL. Har talat med en bekant som provade det i liknande situation där mens pga stress uteblev i 2 år! För henne hjälpte det. Sen vet man ju aldrig. Lycka till alla!!

• Trött79

Man vet ju inte men efter ett års krånglande med utebliven mens och ÄL titt som tätt började vi äta apiforce och nu är det dags att äntligen få prova INS igen. Vi har inte ätit det länge alls men min sambo är vanligtvis en sådan person som mediciner etc verkar väldigt snabbt på.

• Trött79

KCEG

Hoppet har lämnar oss också en del. Man orkar liksom inte tro mer. Vi fick till slut göra en insemination igen. Om det har med apiforce att göra eller ej kan jag inte säga, men för första gången på 12 månader såg allt superbra ut. Dock har man inte ens lusten att hoppas om ni förstår hur jag menar. Nu känns det som en plåga att vänta på mens eller sticka som förmodligen visar negativt. I alla filmer och överallt runt omkring oss ser vi magar, nyfödda och barnvagnar. Det är skitjobbigt fast man borde hoppas och längta....

• Trött79

Det sägs ju att när hoppet lämnar oss öppnas en dörr.....imorse blev det plus på stickan. Hoppas den blir kvar!

• Trött79
    mariama skrev 2016-12-18 12:55:10 följande:

Men åh, då plussade vi på samma dag! Stort grattis, underbart att höra :) När blir du beräknad då?

19 augusti om allt går som det ska!! Grattis till er med!!!????
Svar på tråden Fler som börjar med Apiforce/Bidrottninggelé i hopp om graviditet?