Tihi skrev 2016-11-18 16:07:09 följande:
Carambolan skrev 2016-11-18 07:22:48 följande:På mitt jobb är det många lustigkurrar som kör Happy Socks-strumpor till kostymen :) Kör hårt du...
Jag kör på det då för att liva upp livet lite. Vissa saker som man kan göra när man är ung blir väldigt malplacerat när man är äldre men nu är ni så många, inkl Flygrl själv
, som har sagt att det går bra att ha såna strumpor även som äldre så jag ska gå och införskaffa några i helgen.
En fråga till bara, ska jag köra på svart/blått/brunt botten liknande Topeco som Flygrl länkade till eller ska jag go completely crazy och köra färgglada färger gult/rosa/lila/whatever som inte matchar kläderna det minsta? Vilket blir snyggast i sin fulhet?
Så at last fick jag iaf bli en stilikon. Mer mer mer!!!
Men precis som Mooomin tycker jag du ska göra det för det e SNYGGT, inte fult. Topeco har förresten många fler varianter än den jag länkade till. Fast herr har mkt fler som sticker ut. Hade jag större fötter skulle jag köpa lite från herr också. ;)
Jag tycker du ska välja dom...du känner mest för helt enkelt. Oavsett du tycker dom e fula eller snygga. Rosa med katter låter kul!