Inlägg från: sveabella |Visa alla inlägg
  • sveabella

Bf mars 2017. Fler? :)

Jag är 22 år och väntar mitt första barn, jag är i v 22 och han är beräknad till den 31 mars :)

Var på rul förra veckan och fick se en liten pojke :D vad gillar ni för pojknamn? Jag har alltid tyckt om Max, han kommer få heta det om det känns bra när jag väl ser honom efter födseln, men ifall jag inte tycker han ser ut som en Max kan det vara bra att ha lite andra namn i tankarna också :)

• sveabella
    Liii91 skrev 2016-11-21 23:15:47 följande:

Sveabella:

Åhh vad roligt att du också väntar ditt första barn!! :D hur känns de? Jag tycker Jonathan, William å Lucas e så fina namn :) dock gillar inte min kille nått av dom namnen som alltid varit mina favorit killnamn... Men nu ska vi ha en flicka :) våran e beräknad till 1 April så väldigt lika!! :)

Hur mycket har du köpt än?

Det känns superroligt! Speciellt nu när man börjat känna sparkar och jag vet vad som ligger där inne, då känns det mer verkligt och spännande :)
     Har du tagit reda på vad du väntar? :D

Jag har faktiskt inte köpt något alls, men jag har fått en hel del från min syster som fick en pojke 2014 :) hon har massa kläder till lillen och även lite mammakläder och amningsbh:ar till mig :D fick även en badbalja och en bilbarnstol :) spjälsäng och vagn tänkte vi börja kolla på efter jul. hade du köpt mycket?

Svar på tråden Bf mars 2017. Fler? :)