Liljja skrev 2017-03-03 10:31:33 följande:
Hej "Lilly2013"
Sorry att jag inte svarat. Gick in idag på tråden. Va kul att du varit nere nu i Polen. Men du ska försöka med egna ägg en gång till som jag fattar det som. Håller alla tummar och tår.
Min mens kom till sist, börjar undra om det var omega3 som jag ätit som gjorde att jag inte fick någon senast. För när jag slutade med dessa vitaminer så fick jag mens bara några dagar senare. Konstigt i alla fall. Har börjat äta Progynon nu. Så om allt ser bra ut på ultraljudet nästa vecka, så åker jag ner veckan därpå.
Vi har 5 st embryon nedfrusna, så nervös att någonting ska gå fel.
Ska du ta IL-dropp här hemma i Sverige eller nere på kliniken?
//A
Hallå!
Vi får se vad de säger när alla provsvar kommit hur vi gör. Svårt att ge upp mina egna ägg om det finns en chans.
Jag har alltid ätit omega 3 men aldrig märkt nått sånt. Men det är säkert olika från person till person.
Men jag har inte ätit extra E och C vitamin innan så det blev ju lite till att fylla på med sen besöket.
Jag har inte fått så mycket svar på prover och så ännu, väntar på de vi tog i Sverige får väl de i veckan hoppas jag.
Har du varit på ul denna vecka. Håller tummarna att allt ser fint ut.
Tinar de 2 i taget nu då?? Jag funderar mycket på de hör med att sätta in ett eller två.
Måste säga att de var fantastiskt trevliga och att kliniken var jätte fin i Gdynia. Läkaren var lite kort och stressig men ville ju ändå utreda oss extra.
IL droppet tar jag hemma. Har tagit ungefär 1 gång i månaden sen i somras och det tyckte de att jag skulle fortsätta ned.
Vilka mediciner har du fått??
Progynon har jag ätit vid ivf och insemination fast inte innan utan med start vid ET. Kanske ska ta de innan lite.. 1st 3 ggr per dag har jag tagit. Har du fått prednisilon oxå??
Hoppas allt går bra..