• robotjoh

InviMed

Hej.
    Jag och min sambo har från tid till tid läst igenom alla svar här på familjeliv om allas upplevelser, och jag måste säga en sak: fy fan vad jag förlorar hoppet om mänskligheten när jag läser om era äckliga cancer kommentarer. Ni sitter här och i eran tro att det är klinikernas fel att ni inte blir gravida, när det faktiskt beror på kvalitet av ägg, sperma etc. Är ni så jävla inkompetenta att ni på fullt allvar tror att klinikerna lurar och stjäl era pengar??? Vi har gjort 5 stycken misslyckade IVF, och inte fan tänker vi att det är den privata kliniken vi varit på eller Sahlgrenska's fel att vi inte blivit med barn, det har berott helt på äggkvalitet och sperma.

Jag är fullkomligt sansad i vanliga fall men när jag läser alla er negativa äckel päckel så blir jag fullkomligt rasande.

Vi har också varit vid Invimed och jag kan fullkomligt säga att all den negativa skit som ni skriver stämmer inte, att ni fått dolda kostnader är för att ni varit så jävla korkade och inte kan läsa avtalen förmodligen, vad vet jag ni gick väl inte ut skolan.

Vi fick jättebra bemötade och både läkarna och koordinatorn var jättesnälla och svarade inom normal förväntad tid på alla våra frågor, sen att dem inte kan flytande engelska var inte ett problem för man behövde bara omformulera frågan så förstod man sedan.

Vi fick 12 ägg som alla klarade upptining, 11 av 12 blev befruktade och 2 sattes in och 1 till frysen klarade sig. Vi väntar idag barn efter positivt besked på gravtest och fått jättefin respons av kliniken.

Jag blev medlem här enbart för att berätta för er apor som sitter och skriver massa skit och ljuger ihop skräp och att ni är förmodligen till vardags är sjukt obehagliga att umgås med. Detta inlägg kommer jag inte följa upp för jag och min sambo tycker att Familjeliv är rena skiten att dela med sig av sina upplevelser eftersom det är bara massa infekterade trådar.

Till alla er som har tänkt att besöka Invimed, så rekommenderar vi starkt kliniken, dem är trevliga, är inte hundra på engelska men vi hade inget problem med detta, se till att läsa avtalen, där står det vad som gäller med kostnad etc, det är ett par sidor men det är värt att vara påläst.

Och till alla negativa idioter, väx upp för helvete och sluta sprid falsk propaganda!

Svar på tråden InviMed