• Superfurry

InviMed

Lilly2013 skrev 2017-02-18 17:58:08 följande:

Så nu är vi på väg till Polen. Åker på fredag ska träffa dom på lördag förmiddag och sen hem igen på eftermiddagen. Vi flyger från Malmö till Gdansk och sen en taxi till Gdynia.
    Fick Donatorkatalogen i torsdags. Tyckte att där var ganska lite bara 24st och då funkar ju inte så många med tanke på blodgrupp. hur många har ni fått.. ???
    Fast där var en tjej vi fastnade för direkt så vi får väl se.
    Hur går det för er?? Har mensen kommit ??
    Hoppas ni kommit igång med ert nästa försök. För mig är månaderna när inget händer värst.
    Är det nått du tycker jag ska tänka på till besöket?

Hoppas du mår bra

/ K

Hej ! följer er gärna då vi sneglar på ÄD på InviMed vi också, men kör nog IVF nån gång till innan vi går vidare. Men vill gärna se hur det går för er. Angående detta med att dem bara har 24 olika, alltså jag har ganska spansk utseende (mamma och pappa från Spanien/Portugal) så vill jag ju gärna ha någon som liknar mig. Sambon helt nordisk, Polen har ju ganska blandat finns många mörka och många ljusa. Skulel vara intressant att se ifall de har någon som är mörk. Om de inte har det kan man då önska detta? Någon som vet?

Lycka till idag idag Lilly!!
  • Superfurry
    Lilly2013 skrev 2017-02-21 19:53:25 följande:
    De vi fick se nu första gången var många mörkhåriga men kanske ingen med mörk hy.
    Vi hittade en donator som vi direkt kände för men tyvärr var hon redan upptagen så nu får vi vänta och se tills det känns bra med någon annan. Det ska ju stämma med blodgrupp mm också.
    Får nog mer info när vi kommer dit på lördag.
    Tack . Jag hoppas det ska kännas bra när vi kommer dit.
    Ok tack för svar. Ja det beror sig på vad "mörk hy" är då det finns ju en massa nyanser :) jag har lätt för att bli brun, men blir väldigt vit under vintern. Är väl ingen snövit precis men jag blir väldigt blek. Men ja den dagen den sorgen, nu ska man ju prova med IVF igen först. Men kommer att titta in och läsa för att se hur det går för er om detta nu blir aktuellt en dag! :)
Svar på tråden InviMed