• Lundin87

ivf 2017

Hej!

Vi väntar på en tid på salhgrenska, vi har fått bekräftelse på att dom tagit

Emot det och tar väl ca 6 månader sa dom minst innan man får tid!

Jobbig väntan, vi har försökt i 2 år. Har problem med min ämnesomsättning och tar daglig medicin för det, låter på läkaren att det är problemet. Har ett barn tidigare med en annan!

Jobbig väntan!

• Lundin87

Hej!

Är en tjej på 29 år, bor utanför Gbg med sonen på snart 8 år och sambon! Vi väntar på att bli kallad till ivf på salhgrenska i början på juni har dom sagt!

Problem med ämnesomsättningen och tar levaxin, läkaren säger det påverkar varför jag inte kan få barn just nu och har ingen ägglossning. Har testat med pergotime, där vi inte lyckades och blir skickad vidare!

Den långs väntan till ivf gör en galen :) men får hoppas på det bästa när vi väl sätter igång!

• Lundin87

Äntligen fått tid på salhgrenska på måndag, dom ringde idag och erbjöd oss en tid som någon hade avbokat!!! Då lycklig, vad händer nu? Är det information på första mötet, sambon skulle ta prover sa dom iallafall.

• Lundin87

Åh va bra, kan inte vara bättre tid nu då, får min mens i början juni :) huelpngt har du kommit nube o har det gått bra?

• Lundin87

Gud var roligt :) har ni försökt länge? Har nu barn sedan tidigare? Håller tummarna för dig att allt går som det ska!

Hur länge ska man ta sprutor osv?

• Lundin87

Ja, nu vill man bara helgen ska gå fort! Hur ofta vill man det :D

Roligt för er :) vart bor ni?

Jag har ett barn sedan tidigare på snart 8 år. Men har problem med ämnesomsättningen som börjat spöka de senaste 3 åren.

• Lundin87

Absolut Nube!

Äntligen är

Degen här då vi får komma ull salhgrenska, ja vi bor lite utanför Göteborg mer åt Borås håller! Skriver sen när jag vet lite mer och om jag förstår all information dom säger haha :)

• Lundin87

Hej igen!

Vi ska köra korta protokollet :) och börjar när jag har mens i början på juni. Sen var det inte säkert det fanns tid för Äggutplockning v.24 men hon skulle dubbelkolla och kolla efter en avbokningstid isåfall annars måste vi vänta tills v33 ???? Så hoppas hoppas, tiden fanns som hon hitta på datorn. Hon skulle dubbelkolla och höra av sig!

Svar på tråden ivf 2017