sumot skrev 2016-11-19 00:08:31 följande:
De flesta vet vid det här laget vad "främlingsfientlig", "rasist", "islamofob", "judehatare", "högerextrem" och "nazist" står för. Det är inte många som ens höjer på ögonbrynen längre. Tvärtom så tar många det som ett gott tecken på att yttrandefrihet och demokrati faktiskt existerar. Media, politiker och självutnämnda godhetsapostlar som här på Familjeliv har själva tillsammans missbrukat orden och därmed hjälpts åt att urholka ordens betydelse. En rasist hit eller dit, ingen bryr sig eftersom alla är främlingsfientliga högerextrema judehatande islamofobiska nazist-rasister idag.
Jasså, jag tyckte då det blev ett jävla liv hos M, och då bara för ett hos de mer högerextrema, ett futtigt lite hora.
Så glöm att folk inte längre "höjer på ögonbrynen", den "sanningen" existerar bara i din värld.
Så ett tack för att du bekräftar att de på högerkanten
alltid pekar ut media som lögnare, det är alltid trevligt när mina motståndare ger mig rätt.
Men du ska få en ärlig chans att rättfärdiga dig, och dissa mig.
Ge mig/oss tre ex från Sverige på sanningsbärare, och tre int engelskspråkig sidor/kanaler med sanningsbärare.
Detta för att vi ska kunna granska
dina sanningbärare, på samma sätt som vi kan granska och även anmäla våra svenska medier, dom du anklagar för att sprida lögner.