Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

D Trump :( The end..

Världsmedborgare skrev 2016-11-12 08:28:24 följande:
    O ja, jag/vi trivdes alldeles utmärkt, och jag värderar högt möjligheten att fritt kunna välja, var jag för tillfället trivs med att leva.

Så avskaffa alla landsgränser, dom är ändå bara till för att makthavare ska kunna leva i lyx och överflöd, och hålla undersåtar som dig på mattan och att lyda sin ledare, ser faktiskt lite önskan att du ska få bli vit undergiven slav, över dig. smile1.gif
    Jag har en kompis som jobbar med telekommunikation, hyfsat högt upp i hierarkin, och han vistades tidigare i olika länder på den afrikanska kontinenten, och visst, nu hade han förvisso en del privilegier som varandes chef av litta högre dignitet, men han trivdes inte med klimatet, och då menar jag inte temperatur, mängden vattenånga i atmosfären (aka luftfuktighet) o likn, men det tror, eller hoppas jag åtminstone, att du begriper, och det han såg med egna ögon av kvinnoförtryck och det bemötande han och hans (i detta fall svenska kollegor och medarbetare), det lämnade en hel del å önska. 

Nu är detta iofs över 10 år sen så hur det är nu, det vet jag inte, och mina uppgifter här är ju andrahandsuppgifter - med allt vad det innebär - men icke desto mindre, VMB, så är det inte "guld och gröna skogar" vad gäller "omvänd" rasism utomlands. Vilket jag tycker mig läsa i dina inlägg. Vita, eller grisrosa, mänskor ses inte med blida ögon överallt. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Världsmedborgare skrev 2016-11-27 09:06:21 följande:
    Tyvärr, förstår inte ett ord av vad du skriver, tycker mest det låter som jag ska göra som du vill, men så kommer det inte att bli. 

Jag skriver om vad jag sett, uppfattat, tolkat och läst, vad jag tycker och tänker, mina åsikter, mina ord, och bryr mig inte alls om vad du eller nån annan anser om det. smile1.gif

Du börjar bli ofin i kanten, VMB

På riktigt.

Oväntat, för att komma från dig. Du brukar va schysst i grunden, i motsats till dina gelikar här. Hoppas det bara är tillfällig sinnesförvirring. Vore tråkigt annars. 

Ha en bra dag.

Mvh //Anton spock
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden D Trump :( The end..