Gabbe75 skrev 2018-03-21 07:35:31 följande:
Där tog dina argument slut. Fox News står för objektivitet och saklighet inom områden där andra nyhetskanaler gömmer sig bakom en dimridå av politisk korrekthet. Igår såg jag på SVT:s Aktuellt. Jag bara skakade på huvudet, då man i inslag efter inslag vinklade det man ville förmedla på ett mycket obehagligt vis. Bara för att ta ett exempel. Objektivitet och saklighet lyser med total frånvaro, trots att det är kärnvärden som man säger sig vilja värna.
FOX news är en skämtkanal, det finns inget du kan göra nått åt detta.
Det enda som tog slut, är svar till mig, vart tog dom vägen, eller blev en normal diskussion med saklighet för svår för dig?
Verkar som svara inte tillhör din grej, förstår varför då det går rätt mediokert för dig.
Och inforwars är sjuresor värre, den som använder infowars som källa, har inge argument eller saklighet.
Och det jag gav var bara toppen på isberget.
Men eftersom du ställer dig bakom infowars, hur ska man döda 80% av världens befolkning?
Blir det som nazisterna där man samlar upp dom och gasar ihjäl dom, eller är det nackskott och massgravar?
Och när du undviker svara, så innebär det att du inte står upp för dina "kärnvärden".
Vilket betyder att de är nog rätt svaga, och tål inte en utmaning(vi såg ju hur det gick här).
Eller vill du göra ett försök till och svara, eller är argumentation med saklighet och fakta för svår för dig?