klyban skrev 2017-07-06 23:44:30 följande:
Nä, frågan är partiöverskridande, dvs lika viktig för bägge..
Fast det hindrar ju inte att frågan är viktig för hans väljare. Bara för att den eventuellt är viktig även för demokraterna. Det förstår du väl?
klyban skrev 2017-07-06 23:44:30 följande:
Nä, det jag säger redan före Trump har muren börjat byggas, sen börja invandringssiffrorna gå på minus.
Så känns bygget inte speciellt aktuellt längre, den skulle i så fall byggts för 30år sedan.
Enda han spelar på här är den arga vita fattiga mannen, som tror Mexikaner tar deras jobb.
Finns ingen vit som vill ha deras jobb, och man testade i fruktindustrin.
Där slutade de flesta efter en dag, och väldigt många slutade före lunch.
Det var bara ett fåtal som häll säsongen ut.
Och ändå så hade man lagt på medelklass förmåner som bra sjukvård och tandförsäkring, ingen ville jobba där ändå.
Och sen vet(och garanterat INTE visste innan) och det är att muren redan startats.
De blev som du brukar bli här, väldigt arga och aggressiva när man sa detta, för sen ta den ställning du har nu.
Det är så det funkar med Trumpnissarna, ni ändrar er extremt ofta, och mirakulöst precis samtidigt som Trump ändrar sig(ofta med en twitter).
Du bara hoppas jag inte ska förstå, men ledsen vi redan testat detta.
Då började du prata om annat, och inte alls tyckte det var roligt längre.
Och bryr mig inte om när folk lägger orden i munnen på mig och hur de inbillar sig jag framställer mig själv.
Hmm...?
Menar du på allvar att du tror att han väljare inte vet att det redan finns mur och barriär delvis? På riktigt?