Trump som president :( vad händer nu?
Ja, det får vi väl se senare.
Ja, det får vi väl se senare.
När började man denna upphandling?
Nä, bara veteranerna, sen har vi lite trumpnissar som alltid säger såna saker som du gör, och där allt är så extremt jävla positivt och bra eller extremt jävla dåligt.
Och konstigt nog är det alltid extremt jävla bra för Trump och alltid det han påstår, även när han ljuger.
Har aldrig träffat på en politiker som allt är så bra, men ni förstår inte att vi ser att ni inte tänker, utan bara agerar efter Trump agerat och alltid samma som han.
Nej, det är ingen stor fråga, men väl viktig.
Frågan är mest lokaliserad bland veteraner som, resten glömmer jag som nonsens.
Men vet redan det är bara retorik av dig, och det så Trumpnissarna agerar nu.
Bara titta i de oliak forumen som har diskussion om Trump, så ser man att det är så det går till.
Men njut av tiden, då jag har svårt och se vi kommer välja någon mer som tycker det är okey och ta kvinnor på deras fitta bara för han är känd.
Men visst finns risken för 4år till, men sen är det nog stopp, då det aldrig skett innan.
När det kommer till denna bransch så är mitt förtroende lågt, och det är inte alltid den bästa produkten man köper.
Men visst som du säger , vi litar mer på FMV.
Sen finns det inget som säger USA måste ha det bästa systemet(tänker nu på h*n du citerade).
Och för mig det var väldans dyrt mot andra system som ansågs minst lika bra eller tom bättre, och för en betydligt lägre summa.
Jo, det tycker jag med, men detta är en lurendrejeri bransch.
Så man kan aldrig veta vad de hittar på, det räcker ju med en muta så kan allt ändra sig.
Jag tror det ser ut så här i Sverige.
Och ens försöka översätta siffrorna ifrån USA, är ett fatalt misstag, då det funkar så fundamentalt olika.
Men även om vi gör detta och blandar in Sverige, så är det fortfarande extremt låga siffror Trump har USA.
Och speciellt för en president som varit vid makten så kort tid.
tom Bush efter 8år av dåligt styre hade bättre siffror.
Det säger allt om hur dåligt folket tycker han är, verkar mest som han bara har hardcore R kvar(Trumpnissarna som skyr fakta som pesten).
Jag bara förväntar mig en wag the dog längre fram, och antagligen när det är 9-12mån kvar till nästa val.
För krig är det enda som verkar enda folket bakom presidenten, oavsett hur korkad presidenten är(det har vi sett innan).
Och vad har det med killbills approval och göra menar du?
Du kan ju åtminstone vara på samma sida av jorden om du väljer och citera någon.
Approval var det som diskuterades.
Så vad är relevansen?