klyban skrev 2017-04-05 19:50:11 följande:
Men om någon inte vet vad den säger, är det inte legitimt och fråga om han är senil?
Och att alla är senila, det är du som lägger orden i min mun(trodde du hade lärt dig att den inte längre funkar, då jag avslöjar dig varje gång).
Har inget hat till Trump, och det behöver man inte för inse att det inte står rätt till.
Det är bara titta på de senaste twittermeddelanden, så man bara en ny tokighet.
Men förstår du försöker "skämta" och ta det jag säger om SD, men du kommer inte ens nära ert hyckleri.
Men vet du inte om att att R har i 8år på många området totalvägrat samarbete, och du inbillar väl dig inte att R vill samarbeta med D när de bar både hus och kongress.
Men gott försök i alla fall, skoj se att du försöker med humor i alla fall.
Men det ni gör med SD är till stora delar kontraproduktivt, det kommer vi se i nästa val och hur de igen ökar i valen.
Jag analyserade på 20-22% för SD till 2018 valet, jag trodde det var en väl tilltagen analys.
Men tror det kommer överskridas med ett antal procent, sen om det är 2% eller 10% har jag inte ens susning och tänker inte heller analysera detta.
Nu har jag avslöjat dig igen med min analys och du gör ett gott hycklande försök med att släta över att du har sagt i ditt blinda hat att Trump är senil. Du spelar Trump, det Republikanska partiet och alla senila rätt i händerna och fötterna med ditt kontraproduktiva blinda hat. Om du inte vill att Trumps stöd ska växa förstås, men det vill du väl inte? Men när det är för sent så är det för sent och jag hade tyvärr rätt.
Jag har analyserat på att Trump kommer få en massa väl tilltagna röster som kommer att överskridas med ett antal procent över 51-52% exponentiellt med styrkan i ditt blinda hat. Fast egentligen har jag inte ens susning och tänker inte heller analysera denna inte ens susning.
Klart
demokraterna ska samarbeta med
republikanerna annars växer bara Trump och om du bara öppnar ögonen så ser du att det är rätt.
Ja, jag är kunglig och du ska använda prominonomenterna ni, er och ert. Fast med grov bokstav. För jag är så jävla smart och ser genom ditt blinda hat(trodde jag hade lärt dig det)
Och att alla republikaner vägrar att samarbeta med någon, det är du som lägger orden i min mun och den är jag för smart att gå på, Nu trodde du att jag skulle bli svarslös, men den lilla gubben gick inte!