Iarwain skrev 2017-06-18 12:20:39 följande:
Det är ju inte samma sak som det jag kommenterade. Att det inte finns bevis betyder inte att det inte hände.
Det är en teknik den användare använder i denna tråd, när näckrosbladet sjunker och är totalt överbevisat.
Så börjar den pratar om annat, och menar på att vi ska "agree to desagree", men funkar inte när all fakta är fel för flash.
Som detta med tiden som flash säger 11månader, medans Trump him self säger sju.
De sa att han inte är personligen under utredning, men Trump bekräfta detta i Twitter att han är under personlig användning.
Klara fakta av Trump him self duger inte i deras agendor.
Var en sak när de använder mainstreammedia som ett svärord och säger fake news, sånt kan dom komma undan med ibland.
Men när Trump på svart och vitt skriver 7månader, och flash sagt 11månader hela tiden, så sjunker näckrosbladet direkt.
Och då ska det låtsas som det regnar, passande eller hur :p
Och sen gör man som nu, tar allt samma var till.
Det skulle räcka och bara köra copy+paste av det jag skrev tidigare, så hade det börjat pratas om annat direkt.
Det är så man diskuterar politik på höger sidan idag och USA, och frågan är varför de är så engagerad i en politik som har noll betydelse för dom, det är det mest tokiga.
Vapen försäljningen sjunker som sten hörde jag.
Och vet nu varför USA och R säger att den globala uppvärmningen inte stämmer.
Och det måste vara för Ryssarna fullkomligt älskar tanken med global uppvärmning, de har ju nu sparat 15dagar tack var detta och deras fraktskepp kör till Asien.
Detta med uppvärmningen ser dom som nått fantastiskt positivt i Ryssland, och det förstår jag då de ekonomiska vinsterna är enorma för dom.
Dom är en av de stora vinnarna.
Men sen tänker dom inte längre än nästan räcker, då dom inte reflekterar över vad som händer när ett land helt plötsligt saknar möjlighet att odla och antagligen inget vatten heller.
Även var det någon fåne i R som sa Trump har nu skapat 50000 nya jobb inom kolindustrin, hur dumma tror dom vi är?
Finns ingen ände på vad dom inbillar dom kan ljuga om, och så är det offerkofta på för en del.