Flash Gordon skrev 2017-08-23 14:44:22 följande:
Om du inte gillar när man påpekar det - bara sluta med det.
Det är du som bör sluta upp att sprida lögner om jag sprider fake news.
Jag har kommenterat det faktum att det amerikanska justitiedepartementet har begärt ut uppgifter om ca 1,3 miljoner abonnenter hos företaget Dreamhost. Jag har hänvisat till mina källor SR och DN. Uppgifterna om 1,3 miljoner abonnenter kommer från företaget Dreamhost och det är företaget Dreamhost som anser att begäran från det amerikanska justitiedepartementet bryter mot USA:s konstitution genom att slå mot yttrandefriheten.
Att det finns amerikaner som anser att utredningen handlar om jaga Trumpkritiker stämmer också:
"When the government attempts to seize personal information, including email and physical addresses, for more than a million Americans who visited a website, it shows that the president is willing to use his Justice Department and the machinery of government to go after his political opponents"
thehill.com/policy/cybersecurity/346825-doj-warrant-of-trump-protest-site-triggers-alarm
Det är en allvarlig anklagelse du kommer med (att jag skulle sprida fake news) och den är felaktig. Det skulle vara klädsamt om du bad mig om ursäkt.