Trump som president :( vad händer nu?
Om hennes produkter säljer dåligt eller om namnet Trump är dåligt för affärerna är det väl inte konstigt att de väljs bort?
Det går utför... ;)
Skulle jag satsa pengar på något så tror jag att ngn form av process att avsätta honom inleds inom ett år från hans tillträde.
Går inte en dag utan att Dump gör bort sig ;)
Vadan denna diskussion? Att ni orkar!
Trump kommer vara borta inom ett år. En pinsam episod för USA..
Trump-bashing är patetiskt, nu smetar man skit på honom för att hans medarbetare träffat en rysk medborgare... men herrejisses.
Finns det ens någon president som sparkat så många innan i administrationen som nu?
Och på så kort tid, och så kort tid efter installationen?
Vet Trumpnissarna försvarar allt, men vad faan detta är inget annat än KAOS.
Lustiga är att varje val som sker för administrationen, så är det bästa valet någonsin, sen blir dom sparkade inom någon vecka till nån månad.
Enda det är bevis för, är att de var kassa från början.
Som många påpekat också.
Men detta måste väl vara nått nytt rekord?
Hade inte sagt så mycket om man tex efter 1-3 år hade sparkat samtliga i staben.
För ett sådant beslut hade ju indikerat att man inte var nöjd med utvecklingen och behöver rensa ut.
Och man hade antagligen sagt detta med.
Detta är nått annat, och en del är inkompetens och går inte komma ifrån att det är inkompetens.
Vems inkompetens tänker jag låta vara, men rekryteringsprocessen är en som totalt fallerat.
Och den som roar mig mest var folkets man Scaramucci, som var så jävla bra och fantastiskt(som Trumpnissarna brukar säga).
Som klarade sig bara ett gäng dagar, och visar en tydlig inkompetens i rekryteringen.
Och vi har en president som sitter och kollar på TV, och väljer sin stab utifrån TV, det är anmärkningsvärt.