• RMC

Trump som president :( vad händer nu?

Humlan88 skrev 2016-11-09 06:45:59 följande:

Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

Påverkan mycket liten, det är bara gammelmedia som försöker blåsa upp en fantasibubbla igen för att hålla FOLKET SYSSELSATT MED NONSENS.
  • RMC

Ingen med en funkande hjärna tror att Trump vann valet på grund av Rysk inblandning, det handlar bara om att försöka kasta skit på Trump.

• RMC
    Iarwain skrev 2017-06-17 15:32:57 följande:
    Så du vet hur mycket de dokument som läcktes strax innan val påverkade utgången?
    De dokument som gjorde att Comey såg sig tvingad att öppna utredningen kring Clinton igen.

Här är en intressant bok om hur Rysslands informationskrig påverkar i annat sammanhang.
    timbro.se/forlag/vilseledning-ukrainakriget-svenska-medier/ 
    Rysslands eventuella "inblandning" i USA valet är en fjärt i jämförelse med USAs inblandning i andra länders val världen runt, för att inte tala om USAs inblandning i Rysslands affärer efter det kalla krigets slut.

Ukraina är en helt annan fråga.
  • RMC
    klyban skrev 2017-06-17 16:42:38 följande:

Det du gjorde var och berätta om ett annat fel, ändrar det nått på det första felet menar du?

Och märker du hur körde en ad hominem där?
    Där du berättar för mig att jag är kass och så låga  kunskapsnivåer, men sen kan du inte påvisa detta på ett enda sätt.

Så vad ska man säga här?
    Ingenting egentligen!!!
    Då inget är sagt mer än att du säger jag har låga kunskapsnivåer, påvisa detta gjorde du inte.
    Så bara en skröna du hittade på för slippa svara i sak.

Vad var du sa, tämligen .... vadå?  Skål

För att vara en som påstår att du inget  säger säger du mycket,.....

Låga kunskapsnivåer har du när du inte vet nåt m USAs påverkan och involvering i Ryssland under eftermälet till kalla kriget, likväl säger du en massa där också.
  • RMC

Oavsett om Trump får igenom sitt "inreseförbud" eller ej, han sänder starka signaler som redan fått effekt.

Vi borde gjort detsamma i Europa för 10 år sen.

Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?