Inlägg från: DizzyD66 |Visa alla inlägg
  • DizzyD66

Trump som president :( vad händer nu?

Humlan88 skrev 2016-11-09 06:45:59 följande:

Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

Med tanke på den aktuella världspolitiken är Trumps psykiska tillstånd farligare än ISIS. 
    Med tanke på Sverige. En massa tillkortakommande pojkar skriker HEIL och känner sig äntligen förstått av någon som tillhör samma mentala och politiska nivå. Under den tiden har blivit Sverige ett land som sammanfattas i den tyska och US-amerikanska medierna som terrorland.

Om inte ens 6 månader kommer Trump får sparken och därefter blir han behandlad i historieböckerna som påven Johanna. De finns inte av någon anledning.
  • DizzyD66
    KillBill skrev 2017-02-26 20:25:21 följande:

Oväntat att Nils Bildt skulle bli avslöjad som sverigedemokrat

www.aftonbladet.se/a/zol9w

Nu tror jag inte att det kom helt oväntat, men om den mäktigaste mannen i världen faller för någon kriminell individ som påstår sig vara den svenska regeringens svar på allting, blir jag rädd. 

Trump som president: vad händer nu? Självklart kommer den här mannen lösa alla invandrings-, terror- och feministproblem här i Sverige liksom i alla andra länder världen runt. För att inte glömma den militäriska biten. Självklart är det enbart positivt att spendera 54 miljarder dollar till militären "För att vi äntligen kan vinna något krig".

Hittills blev jag rätt för Putin, men eftersom han också vill ha något läkarintyg om Trumps mentala förmågan, har han nästan blivit min vän.
  • DizzyD66
    Humlan88 skrev 2016-11-09 06:45:59 följande:

Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

Inte på något sätt. Lite som om Anders Andersson sitter hela tiden på soffan och twittrar om allt och ingenting.
  • DizzyD66
    Trump som president. Vad händer nu?

Inte någonting, antar jag. Förr i tiden brukade den mäktigaste mannen i världen 2 dagar efter valet besöka andra länder för att kunna förmedla sin syn på politiken.

Nuförtiden sitter den mäktigaste man i världen i soffan och twittrar om att Meryl Streep är den mest överskattade skådespelaren, om dotter Ivankas handväskor inte längre finns å köpa och att Mexiko ska betala för bordern.

Dessa män som väntat sig feminismens nergång i Sverige, här och på flashback. Hur tänker ni egentligen?

Trump har tydligen något affinitet till Sverige, men kan någon berätta om för mig här vilken terrorakt vi blivit utsatt här den där ominösa fredagen? Bara undrar.
  • DizzyD66

Hans förfäder kommer från Karlstad i Värmland? Nej, hans förfäder kommer från Kallstadt i Pfalz/Tyskland. Men ja, Sverige, mina förfäders land. Vem hade trott att just Sverige blir utsatt för den där terrordåden (vilken då)  i fredags kväll? 

Ja, den där US-Presidenten kommer definitivt påverkar Sverige, eller även ej. Vem vet?

• DizzyD66
    nihka skrev 2017-03-12 14:47:11 följande:

När kommer krafttagen tro?

"Att ta tillbaka jobben till USA och att köpa amerikanskt är hjärtefrågor för landets president Donald Trump. Men dottern Ivanka Trump och hennes verksamhet inom klädindustrin har ännu inte anammat tumregeln"

http://www.dn.se/ekonomi/stor-kina-import-for-ivanka-trump/

Aha. Vad vill du ha sagt nu?
Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?