Inlägg från: Konservativ |Visa alla inlägg
  • Konservativ

Grattis! Clinton blir president!

Grattis vänstermänniskor Clinton blir ny president. Åtta år av

Aborter intill sista graviditetsdagen. Barnens skalle krossas och likdelarna tas sedan ut.
    Krig genom ombud mellan Ryssland och USA i asiatiska och afrikanska länder. Precis som i Syrien.
    Förföljelse av oliktänkande i USA ökar. IRS visar vägen.
    Avsättning av misshagliga presidenter i andra länder med påföljande kaos. Som i Libyen.
    De länder och företag som betalat "föreläsningsarvoden" till Clinton ska förstås få valuta för pengarna.
    Apropå valuta så kommer dollarn att inflateras genom mer luft.
    Ännu sämre förhållande mellan svarta och poliser. Obama är den stora förebilden med sämsta förhållandet på 60 år.

Grattis än en gång vänstermänniskor. Precis som ni ville.
  • Svar på tråden Grattis! Clinton blir president!
  • Konservativ
    FDFMGA skrev 2016-11-08 16:36:18 följande:
    Fyra år är mandatperioden.

Nja, inte finns det några förslag på abort fram till sista graviditetsdagen.

Men man får verkligen hoppas att Clinton vinner och att Trumpanhängarna  kommer tillbaka till verkligheten.

Tydligen finns det fler än du som eggar upp sig med abortfantasier, ett fantiserande som enligt mitt sätt att se är lika imbecillt som motbjudande.
    Nu är det ju så att fler människor än jag kan googla så det är ganska enkelt att få fram hennes åsikter om abort. Fantiserande behövs inte. Varför prata om imbecilla och motbjudande, är det en härskarteknik vänstermänniskor lär sig på SSU?

Men grattis som sagt. 
  • Konservativ
    Progressiv skrev 2016-11-09 06:37:20 följande:

Riktigt underhållande att TS spådomar sköt sämre än en berusad älg-jägare på ett öppet fält.

Jag ska returnera spåkulan som jag köpte.
  • Konservativ
    Aniiee skrev 2016-11-08 19:25:54 följande:
    Hörrö, din mupp, abortlagstiftningarna är på stat-nivå, inte federal. För övrigt är mexikanare inte primitivare än spanjorer.....
    Nä det vet vi nog. Men du har kanske missat att presidenten tillsätter federala domare inklusive dem i högsta domstolen? Minst en kommer president Trump att tillsätta. Abortfrågan har säkert spelat en viss roll särskilt för de väljare som känt till Clintons extrema inställning i frågan.
  • Konservativ

Så jag hade fel om presidentvalet 2016. Men det jag skrev om Clinton som president blev sen verklighet med den senildemente korrupta dåre som nu finns i Vita Huset. 

Svar på tråden Grattis! Clinton blir president!