Inlägg från: Anonym (Småbarnsmamma med massa barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Småbarnsmamma med massa barn)

hur har ni det med sexet med era barns mor ?

Jag förstår inte alla dessa kvinnor - SOM INTE FÖRSTÅR TS och andra män i TS sits.

HUR kan dessa kvinnor tro att onani är ens i närheten av samma sak som sex med en annan människa? Tycker de själva det..? Jag kommer 10/10 gånger när jag onanerae, jag kommer kanske 3,5/10 gånger vid sex med min man. Jag är 10 % tillfredsställd efter 10/10 onanitillfällen. Jag är 100 % tillfredaställd efter 10/10 sextillfällen. Onani är inte ens i närheten... Även om orgasmen då är garanterad.

Ser bara ursäkt på ursäkt på ursäkt. Barnet är så kläningt och jag har faktiskt haft amningshormoner och blaha blaha. Jaha, men blir livet lättare sedan när du är ensamstående eftersom du skapat ett sexlöst förhållande?

Vi har fyra barn. Äldsta är 5 år, yngsta är snart 1 år, så har vi ett litet embryo i magen också. Hinner VI ligga regelbundet så hinner andra det med! Det handlar 100 % om prioriteringar. "MeN tRäÄdGååÅrdeeEN dÅåå????" MEN SKIT I TRÄDGÅRDEN! KNULLA! Annars kommer det snart inte finnas någon trädgård kvar som måste påtas i, för huset säljs under skilsmässans gång.

För gissa vad? ONANI ÄR INTE SAMMA SAK SOM SEX.

Anonym (Förstår inte) skrev 2021-12-14 19:02:06 följande:

Jag vill inte ligga om jag inte får orgasm men fortsätt med det du.

Vill du vara skild?
    Anonym (K) skrev 2021-12-15 02:29:20 följande:

Sex kan vara skönt utan orgasm?

Absolut. Och närheten det ger slår onani alla dagar i veckan. Tror personen blir stressad av att läsa texten för hon förstår nog att förhållandet inte kommer hålla.
    Anonym (Förstår inte) skrev 2021-12-15 00:48:18 följande:

Seriöst? Fortsätt du med oskönt sex.

Ja, seriöst. Inte många män stannar kvar i sexlösa förhållanden eller förhållanden där sexet är dåligt.

Jag har inte oskönt sex.
    Anonym (Förstår inte) skrev 2021-12-15 08:46:00 följande:

Konstig syn du har på män.

Om du nu har så skönt sex borde du väl få orgasm oftare.

Jag? Det är ju du som skrivit att du inte förstår

Nej, jag har jättesvårt att få orgasm. Min man är den enda man jag någonsin kunnat få det med. Sex är skönt ändå och ger något annat också. Vilket din man troligen håller med mig om.
    Anonym (Förstår inte) skrev 2021-12-15 09:00:50 följande:

Jag hade inte sex med min förra man på flera år men inte lämnade han mig för det. Män som älskar sina fruar lämnar inte bara för att de inte får sex

Du får väl återkomma om några år då! När din man gett upp och lämnar dig. Om han nu inte skaffar någon vid sidan om förstås.
Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?