Kan man ta propavan dagtid?
menar du att du ska ta det dagtid för att kunna jobba nattetid eller?
Har du ett dagjobb kommer du med största sannolikhet inte kunna fixa vardagen och jobbet om du tar propavan dagtid.
menar du att du ska ta det dagtid för att kunna jobba nattetid eller?
Har du ett dagjobb kommer du med största sannolikhet inte kunna fixa vardagen och jobbet om du tar propavan dagtid.
Nej precis de min tanke är som ni alla skriver, va hos läkaren idag pga ångest attacker och depression och då skrev han ut propavan o sa att jag ska ta 1 morgon 1 mitt på dagen och 1 till kvällen, men vad jag förstått så är ju propavan till för sömn men han skrev ut det i alla fall, fast jag inte alls har problem med sömnen..
Propavan är väl vanebildande dessutom så om det inte vore för tröttheten så skulle jag akta mig på grund av risken för att bli beroende!
Men propavan och atarax tex är inte alls jämförbart med SSRI. Helt olika saker.
Hej igen.. pratade med läkaren angående ta bort propavan, då ger han mig imovane att ta en morgon och en kväll istället, vad fan de är väl också sömnmedicin? Tagit första precis nu, o är ensam till åtta ikväll med barnen, kommer jag lyckas hålla mig vaken? Och i så fall har jag kontroll på allt som vanligt? Bara tagit en 5mg imovane