Inlägg från: Anonym (Knullarförlte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knullarförlte)

Nu ska jag hem och inte knulla

Hej!

Nu ska jag hem och inte knulla min fru. Har en period av rejäl kåthet så jag har erbjudit mig att slicka henne i upp till en timme på raken eller tills orgasm uppnås. Hon verkar dock inte upplagd för detta, vilket gör att vi hamnar i en lust-mismatsch av bibliska proportioner.

Min kåthet har nått såna nivåer att runka knappt hjälper men min partner verkar kallsinnig till lustfyllda aktiviteter och vill hellre planera kommande högtider.

Själv klarar jag dock endast med nöd och näppe att behålla fattningen i närheten av en sexig kvinna, till på köpet den enda jag kan förlusta mig med utan att det räknas som otrohet.

Blotta åsynen av hennes rumpa eller ett par bröst eller en fiffi under trosorna gör att jag tappar koncepten helt och allt jag vill är att begrava mitt huvud mellan hennes lår och slicka henne tills hon skriker.

Förslag mottages tacksamt.

Mvh

• Svar på tråden Nu ska jag hem och inte knulla
  • Anonym (Knullarförlte)
    Anonym (nanna) skrev 2016-11-07 17:51:59 följande:

ja - jag såg att jag missade ditt samtal. Jag har handlar middag. Det blir stekt korv och potatismos. Sen skall jag raka mig. Åker vi över till Åke och kusinerna senare ikväll?

Puss Nanna

Ingen Åke. Inga kusiner.

Tungan i skötet.

Och glöm inte ketchupen till korven.
  • Anonym (Knullarförlte)
    Anonym (q) skrev 2016-11-07 17:47:46 följande:

Det är inte alla som uppskattar att bli slickad upp till en timme, så jag förstår inte varför du erbjuder saker som hon ev. inte vill?  Jag älskar att bli slickad men håller man på för länge blir det bara ömt och nästan ont och det vill man inte ha.

Du verkar inte medveten om saken, men ofta när en partner inte är så sugen på sex (och har varit det förr) kan det vara något annat som inte är helt bra i relationen.  Rätt vanligt att män fokuserar enbart på själva sexet och tänker "vi har dåligt sex, vi måste ha mer sex" medan kvinnan tänker "vi måste lösa våra problem i relationen SÅ ATT vi sen kan ha bra sex".

Har ni ens pratat om hur ni har det i livet i övrigt?

Ja men visst, allt det där ver jag ju om och det stämmer ju så bra på oss också, och vi pratar och pratar som om livet hängde på det men det blir inte mer ligga för det.

Jag är så jävla ledsen, om inte alltför många år ska man ligga där på dödsbädden och inte fan kommer man att tänka då "jag har i all fall pratat mycket". Nej, då är det knullen man kommer att minnas.

Man kommer att minnas ögonblicket när man trevande la ett finger på sin älskades stjärtrosett och hon svarade med att skjuta upp baken som tecken på att hon ville att man skulle sticka in ett finger.

Man kommer att minnas när ens älskade svettig och rusigt skrattande sa "Jag visste inte att jag kunde låta sådär"

Man kommer att minnas hur man väcktes mitt i natten av ett fnitter och en hand på sitt hårda kön.

Jag är inte färdig med det här, det är detta som gör livet värt att leva, kickarna, extasen, jakten på den totala sammansmältningen när båda kommer samtidigt, hånglet efteråt som plötsligt övergår sömlöst i nästa knull. Ett liv utan sex är helt enkelt inte ett liv, det är endast icke-död.

Over and out
  • Anonym (Knullarförlte)
    Anonym (Ego) skrev 2016-11-07 20:59:55 följande:

Din man kanske inte är så tråkig som TS då?

Alltså jag må vara mycket men tråkig är inte en av de sakerna...
  • Anonym (Knullarförlte)
    Påven Johanna II skrev 2016-11-07 18:38:49 följande:

Om jag en dag hellre planerar inför kommande högtider än knullar med min man så låter jag få huvudet undersökt.

Det är precis den attityden jag önskar min fru hade.
  • Anonym (Knullarförlte)
    Anonym (TipsAnde) skrev 2016-11-07 17:37:33 följande:

Förslag till vad min herre?

Alla förslag mottages tacksamt.

Förslag på droger som gör att man inte bryr sig? Hormoner som gör en kåt? Alternativa hobbies man kan sublimera sig sönder och samman med?
  • Anonym (Knullarförlte)
    Påven Johanna II skrev 2016-11-09 16:59:49 följande:
    Min man är fantastisk! Och det kanske ts är också, du kan väl knappast veta om han är tråkig eller inte? Det kan väl lika gärna vara ts kvinna som är en trist jävel, eller tror du att det bara är män som är tråkiga här i världen?
    Tack, kul att det finns någon som tror på en! 

Nu har det blivit ligga av så nu känns det så sjuuuukt mycket bättre! 
    Man kan säga att kommunikation och annat val av tidpunkt gjorde att det klaffade till sist.
Svar på tråden Nu ska jag hem och inte knulla