Inlägg från: Anonym (TipsAnde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TipsAnde)

Nu ska jag hem och inte knulla

Förslag till vad min herre?

• Anonym (TipsAnde)
    Påven Johanna II skrev 2016-11-07 18:38:49 följande:
    Om jag en dag hellre planerar inför kommande högtider än knullar med min man så låter jag få huvudet undersökt.

Många undersökningar lär behövas akut i detta land....är jag rädd för. I en fast relation är jakten över och då finns det tid för mycket mycket annat än intimitet och annat naket bus, tyvärr :)...är ju inget nytt med det iofs...
  • Anonym (TipsAnde)
    Anonym (Knullarförlte) skrev 2016-11-08 00:54:32 följande:
    Alla förslag mottages tacksamt.
    Förslag på droger som gör att man inte bryr sig? Hormoner som gör en kåt? Alternativa hobbies man kan sublimera sig sönder och samman med?
    Ok, förstår...
    ...motionera/träna (OBS!! lusten försvinner inte av det, blir snarare uthålligare)...men, du får lättare att hantera olika situationer på jobb och hemma genom en bättre fysisk kondition.

Ta hand om dig själv kort och gott utan att glömma av din partner. Försök uppskatta hennes intresse för högtider. Intressera dig för det hon tycker är kul. På det viset visar du att du bryr dig om din partner.

Få lite perspektiv på tillvaron genom forum som detta och eller böcker eller genom kollegor/vänner.

Framför allt...glöm inte att prata med din partner om hur du känner och tycker och om vilken lust du har till henne!
Svar på tråden Nu ska jag hem och inte knulla