Jag hoppas ni läser på bipacksedeln INNAN ni vaccinerar. Märkligt nog är de som vaccinerar minst pålästa. Jag har studerat vacciner rätt ingående nu och vaccinerar inte. Att armen är svullen är en av de minst tråkiga biverkningarna.
Scalaren skrev 2016-11-03 21:13:39 följande:
Hoppas du är nöjd med ditt beslut när något av dina barn får nån hemsk sjukdom som dom inte är vaccinerad mot. Som dom dessutom riskerar livet för.
Som sagt jag är påläst och ser och tycker inte att de sjukdomarna är värre än plötsligt spädbarnsdöd och autism. Jag vet
t.om en tjej där läkaren tillsist erkände att det var vaccinet som orsakade tjejens autism. I USA står det på bipacksedeln. Finns flera barn som dött av just vaccin men tittar vi på tex polio så går det att bota. De flesta blir för det första inte förlamade och bland dem som blir det blir de flesta friska. Dagens kost gör att vi klarar av det bättre. C-vitamin tex är effektivt att bota polio med. Så alla skrämselpropaganda stämmer inte. Vaccinföretagen som dessutom är stämda på miljardbelopp vill sälja.... snälla läs på och köp inte allt rakt av. Hur kan man lita på ett bolag som stämts på så mycket pengar. Jag skulle kunna skriva mycket mer men tänker inte lägga mer energi på denna diskussionen.