Någon som ska göra FET under november?
Verkar bli en återföring för mig ändå! Hade ingen äggblåsa som växt förra veckan men igår var den på 14mm. Ska tillbaka imorgon och eventuellt ta ovitrelle så det inte krockar med klinikens helgstängning :)
Verkar bli en återföring för mig ändå! Hade ingen äggblåsa som växt förra veckan men igår var den på 14mm. Ska tillbaka imorgon och eventuellt ta ovitrelle så det inte krockar med klinikens helgstängning :)
Hur går det för dig, Muffins, har du testat något mer? Blir det starkare?
Hur mår ni andra ruvare? Tycker att det blir jobbigare för varje dag. Hade lite molvärk för ett par dagar sedan, men nu känner jag inget särskilt. Vaknar vid 5 varje morgon, troligen kortisonet som gör det. Trött på det här nu.
Tror att varje ruvning gör att alla minnen från tidigare ruvningar och alla år med fertilitetsproblem liksom kommer tillbaka och gör att allt känns ännu tyngre.
Samtidigt känner jag fortfarande ingen längtan efter att testa. Detta är min sista ruvning och vill inte att den ska ta slut. Knäppt.
Ja väldigt bra service!
Pga överstimulering var sonen också en pingvin från början så men men :) jag fortsätter gärna följa er endå och håller tummen!
Härligt Sops!
Igår hade jag en riktig skitdag. Ni vet när det känns som att det skitit sej. I förrgår kände jag mej verkligen gravid. Snacka om att det svänger!!
Försöker att inte tänka så mycket på det. Har fortsatt ömma bröst, molvärk till o från o lite illamående ibland. Men så brukar jag kunna känna innan mens oxå. Inget mer att göra än att väääänta antar jag!
Jag blöder fortfarande och kliniken har inte ringt upp.. vaknade dock av illamående kl 04 inatt så jag hoppas att det är något positivt! Vill testa men håller med om att man inte vill att det ska ta slut!
Kunde inte hålla mig så tjuvtesta idag på ruvdag 5 och det var minus.. Vet att det är tidigt och mycket kan hända men lika bra och försöka landa i detta över helgen. Som sagt, jag har min fantastiska son, sambo och vi ska snart bygga hus så får försöka glädja mig åt det. Nu behöver det inte kännas jobbigt att byta jobb eller att jag ska vara tärna på min bästa väns bröllop i sommar, kommer ju inte ha någon mage som är i vägen..
Mycket kan hända, det är som sagt tidigt att testa! När ska du ha mens? Förstår dock att du resonerar som du gör, ett barn är fantastiskt!
Tråkigt med minus Johjen
Hoppas plusset kommer trots allt.
Kul med nytt hus, när beräknas det stå färdigt?
Börjar nu även få kraftigare flytningar som jag brukar få några dagar innan mens samt att några finnar är på väg att ploppa ut i ansiktet. Plus huvudvärk som mal i huvudet, ett av mina tidiga pms tecken. Jaja det blir vad det blir.
Johjen, vad tråkigt! Förstår att du ställer in dig på att det inte blir något nu då. Men det finns absolut en möjlighet att strecket bara inte syns än. Dina symptom med flytningar osv. kan nog betyda vad som helst ...
Jag har fortfarande inte testat, 6 dagar efter FET nu. Vi ska på konsert ikväll, svärföräldrarna kommer och ska tydligen stanna ända till söndag, då jag har BIM. Så jag vet inte när testandet blir av. Tror jag låter mensen komma den här gången faktiskt. Fruktansvärt svårt att föreställa mig att det skulle ha funkat, allts känns som förra gången jag gjorde FET i september. Suck. Snart är det över i alla fall ...