• Muffins2017

Någon som ska göra FET under november?

Be inte om ursäkt söndag! Helt ok att vara deppig, vi måste ha plats för både positivt och negativt tycker jag. <3

• Muffins2017

Jag känner igen mig i en del annat som skrivits här. Vi har bränt 50000 på tråkig husrenovering (som är viktig men inte märks)

Sen vet jag inte om vi orkar mer efter det här försöket.. vi har ju använt våran sista blastocyst nu, vet inte om jag pallar ngt till ivf. Inte såmycket för att just det varit så jobbigt utan mer för att kombinationen av att behöva göra upprepade ivf behandlingar som inge funkar, i kombination av att få missed abortion när man väl blir gravid..

Men jag försöker trots allt vara optimistisk nu, för jag har ju fått svaga plus sedan ruvardag 4. Bokar över det istället men det har stigit och idag var det klart synligt utan att anstränga sig.

Jag hoppas verkligen att den stannar den här gången!

• Muffins2017
    Sops skrev 2016-11-24 07:34:06 följande:

Verkar bli en återföring för mig ändå! Hade ingen äggblåsa som växt förra veckan men igår var den på 14mm. Ska tillbaka imorgon och eventuellt ta ovitrelle så det inte krockar med klinikens helgstängning :)

Min blåsa växte väldigt långsamt så jag fick ta lite menipur sprutor ett par dagar.
  • Muffins2017

Har inte testat sedan igår. Tänkte vänta tills i morgon som är BIM för att inte bli för besatt.. sen tror jag att jag ska försöka hålla mig tills tisdag som är test dag. Men vi får se om jag kan..

Jag har förövrigt nästan inga symptom. Kan ömma lite i brösten men bara ibland, även lite molvärk, men båda är ju symptom på progesteronet också.

• Muffins2017

Tråkigt med minus Johjen

Hoppas plusset kommer trots allt.

Kul med nytt hus, när beräknas det stå färdigt?

• Muffins2017

Grattis Johjen!! Håller tummarna för "lillebror/syster"!

Söndag: Det låter som en riktigt värdelös start på helgen..

Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?