• Söndag

Någon som ska göra FET under november?

Tack allihop! Ursäktar mig lite för min negativitet :(

• Söndag

[quote=77158765][quote-nick]Muffins2017 skrev 2016-11-23 11:58:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis underbart!!

• Söndag
    Hemflyttad skrev 2016-11-23 12:29:56 följande:

Fint Muffins!

Vi har ju redan två barn, så det blir absolut inga fler IVF för oss. Känner mig otroligt tacksam. Har lagt flera hundra tusen på olika typer av behandlingar genom åren, det räcker gott och väl.

Mängder av husrenoveringar här med. Hade varit trevligt att typ åka på semester nån gång ...

Vi tyckte så synd om oss efter allt strul med hus och grejer så gick och köpte en husvagn så nu semestrar vi så istället :)
  • Söndag

Haha dagen bortgjord! ja nu delade jag helt tokig bild inte bara bild på testet som tanken var! Jag som valt att vara hemlig här egentligen!!! Haha

• Söndag
    Muffins2017 skrev 2016-11-24 10:24:37 följande:

Söndag: ser ingen bild? Vill gärna se bild på test!

Haha jag fick tag på admin! Har ju valt att vara lite anonym insåg när jag laddade upp att både jag och min adress syndes! Och massa små bilder längst ner på vårt liv, var tydligen en skärmdump inte en bild!

Va snabba de var att radera om ingen lyckades se :-P

Testade tvärblankt imorse la in ett kort på samma dag när jag ruvade på sonen bara inge mer spännande än så! Så nu är hoppet ute som de ser ut kommer testa på söndag igen och annars åka på röntgen på måndag och sedan medicinera en period innan vi påbörjar nästa försök! En lång vaken natt med Mycket funderande hur mycket får de kosta alltihop hur mycket tid osv. statistiskt sett "ska" varannan Av oss bli gravida så hoppas mitt negativa test ger utrymme till ngn av er som kämpat länge!!
    N
  • Söndag

Ja väldigt bra service!

Pga överstimulering var sonen också en pingvin från början så men men :) jag fortsätter gärna följa er endå och håller tummen!

• Söndag
    johjen skrev 2016-11-26 05:21:21 följande:

Tog ett dinglat test precis. Det var ett sådant som jag använde när jag plussade med sonen. Hade lovat mig själv att inte ta något test förrän imorgon men kunde inte hålla mig. Herregud är det sant? Hade nästan ställt in mig på att det inte skulle bli något syskon och googlade på ensambarn hela kvällen igår.. Det lustiga är att jag känner mig mindre gravid idag än vad hag gjort i veckan.. Jaja nu hoppas jag att lilla ärtan stannar där inne!!! <3

Å grattis!!!

Här stormade mensen in inatt och så ligger jag och sambon i magsjuka.... skrutt helg!!

Ska meddela kliniken och tror vi ställer oss på kö till att börja om...jag har medicinfri period april maj och sen oktober- dec nästa år!! Så hoppas de har möjlighet att hjälpa oss då...
  • Söndag
    Sjeldan skrev 2016-11-30 08:38:45 följande:

Jag kunde inte hålla mig längre... Testade imorse och fick "Gravid 2-3 veckor"! Bästa morgonen!

Grattis
  • Söndag

Känns som de är mycket pluss i tråden

Vi har börjar spruta igen får vi se... ibland går de undan :-P

• Söndag
    johjen skrev 2016-12-04 07:07:06 följande:

PS hade ni skrivit in er på mvc redan nu eller väntat till efter första ultraljudet? Ds

Härligt!! Jag hade väntat men de kan bero på att jag inte gillade min barnmorska ...
  • Söndag
    Bimbim79 skrev 2016-12-06 08:53:46 följande:

Du har väl möjlighet att byta? Man kan ju inte fungera med alla, tror de flesta bm gynekologer etc nån gång upplevt att patienten bytt?

Ja de kan man men nä blev inte så tog med sambon istället och nu har hon slutat så blir de ngn mer gång blir de någon annan iallafall
Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?