Någon som ska göra FET under november?
Tack allihop! Ursäktar mig lite för min negativitet :(
Tack allihop! Ursäktar mig lite för min negativitet :(
[quote=77158765][quote-nick]Muffins2017 skrev 2016-11-23 11:58:53 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis underbart!!
Fint Muffins!
Vi har ju redan två barn, så det blir absolut inga fler IVF för oss. Känner mig otroligt tacksam. Har lagt flera hundra tusen på olika typer av behandlingar genom åren, det räcker gott och väl.
Mängder av husrenoveringar här med. Hade varit trevligt att typ åka på semester nån gång ...
Haha dagen bortgjord! ja nu delade jag helt tokig bild inte bara bild på testet som tanken var! Jag som valt att vara hemlig här egentligen!!! Haha
Söndag: ser ingen bild? Vill gärna se bild på test!
Ja väldigt bra service!
Pga överstimulering var sonen också en pingvin från början så men men :) jag fortsätter gärna följa er endå och håller tummen!
Tog ett dinglat test precis. Det var ett sådant som jag använde när jag plussade med sonen. Hade lovat mig själv att inte ta något test förrän imorgon men kunde inte hålla mig. Herregud är det sant? Hade nästan ställt in mig på att det inte skulle bli något syskon och googlade på ensambarn hela kvällen igår.. Det lustiga är att jag känner mig mindre gravid idag än vad hag gjort i veckan.. Jaja nu hoppas jag att lilla ärtan stannar där inne!!! <3
Stor kram hemflyttad!!
Jullan efter 6 dagar med blasto plussade vi :)
Jullan efter 6 dagar med blasto plussade vi :)
Jag kunde inte hålla mig längre... Testade imorse och fick "Gravid 2-3 veckor"! Bästa morgonen!
Känns som de är mycket pluss i tråden
Vi har börjar spruta igen får vi se... ibland går de undan :-P
PS hade ni skrivit in er på mvc redan nu eller väntat till efter första ultraljudet? Ds
Du har väl möjlighet att byta? Man kan ju inte fungera med alla, tror de flesta bm gynekologer etc nån gång upplevt att patienten bytt?