• A S E

Någon som ska göra FET under november?

johjen skrev 2016-11-15 05:56:59 följande:

Men ingen glad gubbe idag trots äl känningar och utslag igår? Vad är det frågan om? Förut kunde jag få äl utslag i två dagar och nu bara en kväll?

Du kollade inget igår morse? Bara då på eftermiddagen? I så fall hade du säkert på morgonen o hela dagen! Jag hade definitivt räknat det som min äl-dag!
  • A S E
    johjen skrev 2016-11-15 11:33:37 följande:

Nu har jag pratat med kliniken. De vill att jag kommer in på fredag och gör ett extra ultraljud för att dubbelkolla äl och att allt ser ok ut och om det gör det så blir det återföring på söndag! Hoppas på det!

Ska vi starta en lista över alla i tråden med äl, återföring och testdag?

Woop Woop! Så håller jag alla tummar och tår för att det blir återföring på söndag för dej! :D

Jaaaa det måste vi göra! :D
  • A S E
    Muffins2017 skrev 2016-11-16 16:15:23 följande:

Det gick bra! Topp poängare som höll på att kläckas <3

Har lagt in test datum i andra tråden.

Nu är det "bara" att vänta och se..

Grattis till ruvningen <3
  • A S E
    Bimbim79 skrev 2016-11-17 09:07:18 följande:

Starkt positivt! Inskriven på Mödra, läkartid och VUL bokat :)

Grattis!!! :)
  • A S E

Åååååååhhhhhh imorrn är det dags! Fy fasen vad nervös jag är!! Tänk om dom ringer imorrn fm?! Har gjort FET 2 gånger förut o då har det alltid varit flera stycken som inte klarat upptining, men då har jag alltid haft fler som dom kunnat ta! Och nu har jag bara ett ynkaste:(

• A S E
    Söndag skrev 2016-11-17 16:04:26 följande:

Ja fy! All denna hemska väntan!!

Hur tidigt ringer de om de inte går vägen?

Har ingen aning, det sa dom inte :-O Vi har tid kl 14 så måste åka hemifrån vid kl 12 i alla fall. När sjutton börjar dom tina, är det nån som vet det?
  • A S E
    johjen skrev 2016-11-17 20:36:46 följande:

Lycka till alla som ska göra FET imorgon!

Själv ska jag på ett kompletterande ultraljud och hoppas att få klartecken på FET på söndag.

Stort tack! Hoppas det går bra för dej så att det är din tur på söndag!
  • A S E
    johjen skrev 2016-11-18 10:46:28 följande:

Tjooohooo allt såg exemplariskt ut för återföring så läkaren så nu har jag tid på söndag! Så skönt!

Nu börjar nervositet, ska embryot klara upptining?

Yeeeeeeeyyyyyy!! Jag sitter oxå som på nålar här hemma. Tänkte slå ihjäl karln när han ringde! Trodde det var från kliniken.. mindre än en timme kvar tills vi måste börja åka. Nu vill jag inte ha nåt samtal från dom att det inte klarat upptining!
  • A S E

Hade klarat upptining galant och hade börjat krypa ur skalet. Var precis i skedet innan det ska fästa sa dom

Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?