• Bimbim79

Någon som ska göra FET under november?

Starkt positivt! Inskriven på Mödra, läkartid och VUL bokat :)

• Bimbim79

Nu kommer ju nästa nervositet, stanna där inne nu till 23/7.
    Har jobbat natt och därav sovit hela dagen, känns som man missar en del! Men ni är några stycken som fört in idag och ska göra imorgon :) Lycka till alla jag håller tummarna :)

• Bimbim79

Grattis alla som fört in! Och nu håller vi tummar å tår för er som ska föra in, väntar på upptining ska gå vägen och ber om tålamod för de som ruvar. :)
    Eftersom jag jobbar i vården har jag märkt att jag är lite känsligare mot dofter, dock inte sånt jag trodde jag skulle reagera på utan det som är absolut värst även om jag inte kräkts känner mig snarare "lite åksjuk" lätt molande illamående är landstingets vidriga kaffe :0
    Torkar hellre både avföring och kräk än få uppgiften att förbereda morgonens kaffe! Är själv notorisk kaffedrickare men landstingets rävgift kommer göra passen jobbiga framöver! :D

• Bimbim79

Grattis till återföringarna idag!!!
    Hemflyttad, det kommer gå bra!!! Hejar på! Skickar lite positivitet!!!

• Bimbim79
    johjen skrev 2016-11-20 11:16:28 följande:

Sitter i väntrummet nu,upptiningen har gått bra!

Spännande :)!
  • Bimbim79

Grattis alla!
    Visst är det svårt att hålla sig, jag hade "mensvärk" från dag 4-5, lyckades hålla mig från att prova till dag 10 sen va ju ändå tvungen att prova igen på rätt TD såklart :)
    Beräknad enligt sista mensens första dag så borde jag få runt 23/7, skriver vi in beräknat BF i listan med? Detta känns helt klart som turtråden nr 1!!!

• Bimbim79
    Hemflyttad skrev 2016-11-21 09:34:00 följande:
    Klart ni ska skriva in BF! Tror dock man brukar räkna 14 dagar före ÄL (eller motsvarande) och inte mensens första dag när man gör IVF/FET? Vi vet ju exakt hur gamla embryona är.

Hur är det annars med dig, känner du dig gravid?
    Enligt bm så räknar man likadant ändå är ju tidsmässigt som en spontan graviditet för mig, isatt i egen cykel så. I vecka 5 är fostret 3 veckor, så BF blir ju samma. Fördelen är ju att vi slipper gissa dag och vet exakt hur många dagar efter mens vi hade äl vilket man annars kollar BF i v 18!
    Mina andra 3 har kommit på beräknad dag efter mina beräkningar inte enligt min bm eller UL! Jag vet ju när jag haft sex liksom :0 går in i vecka 6 idag. Mår lite åksjukt morgon å kväll! Allt är svart eller vitt och jag är jättearg ;) skitlöjliga saker som jag reagerar på! Tur jag har en förstående make :)
  • Bimbim79

Jag tar inga hormoner varken före eller efter denna återföring. Förra gången lutinus eftersom den cykeln va manipulerad pga sprutorna men det gick ju inte vägen!

• Bimbim79
    Söndag skrev 2016-11-23 04:29:38 följande:

Testade minus i natt när jag inte kunde hålla mig längre :(

:( din TD är först 30/11? Kan ju va så att det inte ger utslag än! Håller tummarna!
Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?