• Jullan

Någon som ska göra FET under november?

Hej! Får jag hoppa in här med er? Ni verkar ligga lite före mig. Vi hade återföring av en fyradagars tidigare idag och jag bara måste få berätta för någon ?? Vi gjorde ivf 2014 vilket resulterade i vår lille son som alltså är 2 år nu.

Jag läste lite tillbaka i tråden och det verkar vara fler av er som har testat positivt, stort grattis! Känns så himla häftigt det här. Hoppas verkligen att vi också plussar!

Vi har fått testdag 11 december. Hur långt innan det brukar man kunna få ett någorlunda tillförlitligt svar? På vilken dag har ni testat för första gången? ????

• Jullan

Åh tack! Då tror jag att vi testar någon gång i början på nästnästa vecka.

• Jullan

Är det någon av er som vet om det är vanligt att få uppsvälld mage direkt efter FET?

Jag har typiskt nog gått och blivit sjuk nu under eftermiddagen, lite feber. Hoppas verkligen att det inte påverkar chanserna för ägget att fästa .

• Jullan

Herregud jag tror minsann att jag är gravid. Är på RD 7. Testade igår också men då såg jag ingen tillstymmelse till streck. Idag var det ett svagt svagt streck! Vågar inte riktigt tro på det förrän strecket blir starkare men verkar ju som att testet var positivt.

Hoppas alla ni andra i tråden mår bra!

Hur är det man räknar veckor när man gjort FET i naturlig cykel?

Svar på tråden Någon som ska göra FET under november?