Någon som ska göra FET under november?
Får jag hoppa in här? Gjorde en FET i augusti som slutade i ett tidigt missfall (bara ett par dagar efter plus på stickan). Har precis fått mensen så hoppas på att vi får göra en ny FET om ett par veckor.
Får jag hoppa in här? Gjorde en FET i augusti som slutade i ett tidigt missfall (bara ett par dagar efter plus på stickan). Har precis fått mensen så hoppas på att vi får göra en ny FET om ett par veckor.
Jag har inte dragit ner på kaffet men tänkte att det kanske var dags till det här försöket. Får se hur jag gör..
Ni kanske har skrivit om det längre upp i tråden (läste inte igenom så jääääättenoga innan jag hoppade in här) men vart går ni allihopa o gör ivf/fet?
Hur många försök har ni gjort? Hur gamla är ni? :)
Idag fick jag utslag!
Fattar ingenting av min cykel efter alla hormoner hit och dit.. men nu blir det troligtvis återläggning på fredag!
Tjoho! Återföring på fredag!!
Johjen:
Dom räknar från i morgon så det blir på söndag om du har 5 dagars. Tror jag
Nja tror de sa 6 dagar till mig och vet att vårt embryo är 6 dagar men får väl se vad de säger imorgon när jag ringer. Ja vår klinik är öppen helger också.
Har alla fått äl nu då i tråden eller är det någon mer som väntar?
Sops - hoppas det ser bra ut på torsdag! Tror du att det är på gång eller hur känns det?
14:20, dom ska ringa innan 12 om den inte klarat sig..
Är själv här och bor på hotell en natt, min man har fått ge godkännande via e legg. Han är hemma med barnet och hunden men känner mig lite ensam. Han hade ju gärna följt med såklart men det här blev enklast.
Tack för tummarna!!
Starkt positivt! Inskriven på Mödra, läkartid och VUL bokat :)
Måste få klaga av mig lite!
Är på CD 12 idag och var på vul, läkaren kunde inte så någon äggblåsa som var på gång alls dock såg slemhinnan bra ut och var 7mm och "började bli treskiktad". Först trodde läkaren att jag redan haft ägglossning men jag har testat mig sedan 5 dagar tillbaka så det borde vara omöjligt. Nu är jag orolig att jag inte ens får någon ägglossning den här månaden, skulle vara så typiskt!
Fick en ny tid nästa vecka och läkaren nämnde lite snabbt att man kan framkalla ägglossning med tabletter (hon måste ju menat något annat än ägglossningssprutor). Någon som gjort det eller vet vad hon menade?
Ja, hon menade nog Pergotime eller liknande, tabletter som stimulerar ägglossning. Det kan användas om man inte har regelbunden ägglossning eller behöver lite extra hjälp.
Förstår att det känns segt. De kan ju kolla med blodprov om du har haft ägglossning, om det nu inte gick att fastställa säkert via VUL.
Hoppas det blir av den här månaden!
Verkar bli en återföring för mig ändå! Hade ingen äggblåsa som växt förra veckan men igår var den på 14mm. Ska tillbaka imorgon och eventuellt ta ovitrelle så det inte krockar med klinikens helgstängning :)
Grattis till alla plus i tråden!
Och för er som det inte gått lika bra för, stor kram!
Imorgon är det dags för återföringen för oss. Känner mig mycket lugnare än förra gången! Fick ta ovitrelle i fredags och började med lutinus i tisdags. Hade gärna velat slippa lutinus men men :)
Tack för er pepp! Insättningen gick bra och är idag på rd10. Plussade precis men veckoindikatorn visade 1-2 veckor. Och det gjorde den sist också då jag fick ett tidigt missfall ett par dagar efter testdag. Så väntar till min verkliga testdag och ser hur det utvecklas..