Mobilspel för att somna lättare
Hej på er!
Jag och mina kompisar håller på med ett studentprojekt där vi gör ett mobilspel som ska hjälpa en att somna! Spelet är lugnt och avslappnande, erbjuder en trygg miljö, och saknar alla de där andra sakerna som många spel har som är dåligt för just sömn. Vi har tänkt mycket på ljuset, ljudet, handling osv. i spelet för att det verkligen ska vara anpassat för sömn, och man ska alltså spela det precis innan man går och lägger sig för att få bästa effekt!
Vi letar nu efter folk som vill testa spelet och hjälpa oss se ifall det funkar! Skicka PM till mig eller skriv upp dig i formuläret nedan (vanligt Google docs) om du vill vara med :) Det är självklart helt gratis, det är vad NI tycker som vi vill veta för att fortsätta utveckla det här spelet :)
https://goo.gl/forms/ntthXaQ8kGUUKRlu1. <-- Frågeformulär om sömnproblem (ca 2 minuter), länkar vidare till en annan form ifall man vill signa upp sig på speltesten. Vi uppskattar all feedback vi kan få!
Just nu finns spelet bara för Android, men vi jobbar på att fixa versioner till iOS så man kan signa upp så länge ändå om man har iPhone :P
Tack på förhand :)