ivf / äd 2016/ 2017?
Hallå på er!
Håller med, så kul m många inlägg!
Furry, jag hade "mens" i knappt ett dygn sist jag blev gravid... och läst att det är vanligt med en sparsam blödning ungefär när mensen skulle kommit, i tidig graviditet. Så... omöjligt är det inte. Vad gäller "känningar" så är det ju samma hormoner som spökar (förutom HCG) så där vette sjutton. Själv fick jag mens igår och har haft, och har, suuuuperömma bröst! Typ "men jag KAN ju inte vara gravid nu!" så det känns väldigt lika ibland tycker jag. Ha ha, kan riktigt se hur drinkarna liksom råkade åka ner i din hals! Drick på säger jag, det är det man gör hela tiden som räknas, inte någon gång ibland!! Men det är högst personligt förstås hur man tänker runt det.
Smurfen, hör väl något om embryot i slutet på veckan el början av nästa. Håller inte andan utan fokuserar på den nya plan A istället, skickat in första omgången papper idag och de ska sätta igång och leta efter en lämplig donator. Tyyyypiskt nog var min gyn sjuk idag och är troligtvis borta hela veckan. Mannen ska kontakta den andra gyn vi var på för UL och se om han kan skriva remiss för spermatest. Vill gärna lämna prov innan vi åker på bröllopsresa den 9 mars! Är ju borta 2,5 vecka sedan... Bett gamla kliniken om resultat på alla blodprover, de vet att vi valt en annan klinik men tror det beror på att vi vill ha en som ligger närmare... orkar inte förklara varför vi inte är nöjda, var lättare med nödlögn... Så, hoppas de inte är motsträviga för att vi bytt!