• Jessy01

ivf / äd 2016/ 2017?

Ååååååh ett litet egoinlägg!! De hittade 4 mogna ägg idag tjooohoo Äggplock onsdag! Glad för det lilla!

Furry lycka till imorgon!!!!

Kram alla!

• Jessy01

Åååh kära Furry grattiss!!!!! Härligt 5!! Håller tummar och tår och allt för

dig :) Nu ska det gå!!!

Så nyfiken vad är det för vätska?

Smurfen- jag vet skrev supertokigt...vet ki varken om det

finns ägg eller är mogna men storleken var bra

• Jessy01

Ok Furr nä det tror jag inte min klinik har :( Trombyl börjar iallefall jag med dagen efter äggplock.

Även börjat direkt efter nån gång....ska ju vara genomblödning till insättning :)

När börjar du m kortisonet? Dos?

Jag har börjat idag! Hör av dig imorgon om hur många befruktade :) Tummar o tår som vanligt!

Kram alla!!

• Jessy01

Åååååh Furry! Den väntan är olidlig! Tänker på dig! Uppdatera :)

Maran -ååååh för dig med! Nu händer d saker :) :) :)

Så mycket som händer i tråden...lycka till alla!!!

Ego- heeeelt otroligt de hade i fredags viljat avbryta mig...och

idag nu fått it 6 blåsor med 6 ägg!!! Whoohoo. Fast vågar inte ta

ut nåt o förskott denna gången....nu sitter sambon bredvid o undrar

surt vad jag gör...skriver mer sen. Kram alla!

• Jessy01

Furr- sambo sover så han är ligan hahaha :) Om d går bra denna

gången får jag verkligen tacka dig Furry! Det var dina ord som avgjorde

att jag sänkte dosen

Skriver mer sen . .olidlig väntan om mina bejbies blivit befruktade!!!

Flisan- jag har kännt p tänkt samma vsrje gång men aldrig ägglissat innan äp. Knappt

Vågar röra mig ;) Bara denna omgången jag inte kännt ett snack knappt.

Kram!

• Jessy01

Nej oh nej kära Furry!! Detta fick inte hända! Det är ju så så smärtsamt. Fimns inga ord. Hoppas hoppas du kommer få en bra sommar och att du kommer tillbaka med nya krafter.

Oändligt många varma kramar <3

Flisan - jag menade ang. för tidig ägglossning....eller vsr det inte du som var orolig för det kanske? Kanske blandade ihop :)

Maran - vad härligt att det kämns bra! Det kanske inte är genetiskt men det är ju ett

biologiskt barn och epigenetiskt....som utgör många procent (30 om jag inte minns fel) som kommer från dig då du bär det.. alltså formar sig efter dig.. Fantastiskt vad biologin gör.

Jag har en dröm om att adoptera. :)

Tuttis- har de satt in två på dig? När de satte in två på mig fick jag ljusrosa brunt... lite lite och som ett hugg. Var helt förstörd och trodde att det var kört...men en fanns kvar.... :) amnars

är det jättevamligt med lite spottings pga sköra slemhinnor bl.a.

Skönt...det blev fyra befruktade insättming imorgon... på dag 2....är det inte bättre

på dag 3? Kramar till alla.....och tack Furry för att du mitt i allt detta ändå tar dig tid att

heja på mig. Kram!

• Jessy01

Intrslipiddropp i gbg?? Var? Är det försent om msn ska på insättning imorgpn redan?

• Jessy01

Skrev ett långt mail igår som försvann gaaah.

Flisan så ledsen för di skull skickar kramar o hoppas på positivt besked trots blödning.

Shirgley- nu ska d gå vägen :)

Tack alla för pepp! Fick två fyracelliga insatta igår :) Nervös väntan!

En fråga ang kortison jag tar 15 mg pred och har nu fått för mig att hjärtklappningarna

jag får inte är bra!? Mitt bltr går upp kan d verkligen vara bra? Min tanke är att embryon inte vill vara i en så miljö Eller har embryon ingen påverkan förbibdelse m mig ä om ni förstår

vad jsg mensr3. Sover dåligt med .. aldrig slutar man att oroa sig

Kram alla!

• Jessy01

Just det en tanke till ang kortison...Maran kanske du vet....eftersom man vill få ner

Prokaktinet och tar kortison går inte de värderna upp m kortison i kroppen? Hmmm

Svar på tråden ivf / äd 2016/ 2017?