Maran73 skrev 2017-03-27 18:49:24 följande:
Hej! Nej hu, jag tittade bort under den "grymmaste" delen! Men det var ändå... speciellt att se, även om man tycker jättesynd om bocken.
IVF och allt detta är SÅ tungt, omöjligt att det bara är du som tvekar!! Eller? Tänkte som så att det inte är omöjligt att du hamnade i en "dålig" cykel, hade otur? I vår ålder kan det ju hända att det inte blir ÄL varje månad, trots regelbunden mens. Så det är kanske inte är omöjligt med dina ägg? Men, ja, antar att det inte är annat att göra än att harva runt alla tankar o känslor typ tusen ggr tills du/ni kommer fram till något. Stön, lider med dig! <3 Min uppfattning hittills är att man får lika många olika svar som personer man frågar! Fast iof sig är ju 5 ägg jmf med sådär 6-7 ägg inte så stor skillnad. Det är skit att det inte GÅR att förutsäga något, min läkare på första kliniken var mkt pessimistisk, sen blev hon överlycklig över våra 10 ägg! Hon sade aldrig vad hon trodde från början, men att "it doesn't look good". Och m tanke på hennes reaktion på de 10 (hon verkligen strålade!) så kanske hon tippade på bara några få. Så... Äsch, vet inte vad jag vill säga egentligen, bara att jag förstår att det är skitsvårt! <3
Tack igen för input! Pratade med läkaren igår, och ser det riktigt dåligt ut kan vi ju avbryta igen, och då betala hälften, dvs 16000 totalt. Jag nämnde också min rädsla för äggplock men där försökte hon lugna mig och säga att nästan alla inte tycker det va så farligt. Jag är expert på och jaga upp mig ( behöver jag säga det...)
Jo så kan det vara, får ju utslag på Äl varje månad, men kanske inte det släpper??
Så nu är det väldigt snart dags för insätt, gud så spännande! Du måste vara förväntansfull, ska bli så kul följa dig. Och PGS igen, låter bra det.