ivf / äd 2016/ 2017?
God morgon!
Inte riktigt en vecka än va
Maran....njaeee önskar det vore så lätt men de kan tydligen vara så att de kan vara lite slöa men inte helt orörliga....fast viftar de bara lite på svansen så funkar det
6-8 ägg va bra! Spännande!!!
Ja detta med våra sambos....men Smurfen att din kille ringer woooow det skulle ALDRIG min kille göra never....denna omgång är ändå bättre än förra omgången. Jag sa faktiskt till min kille att jag kommer att avbryta behandlingen denna gång om han inte iallefall frågar hur jag mår....då vände han lite....sen försökte jag sitta ner vid ett lugnt tillfälle och förklara precis som jag känner. Det tog nog skruv lite med. Men han är inte den mest empatiska personen så......
Jag har barn sedan innan och fick prata en del med min man innan han sa ja till detta....för mig var det superviktigt.....han vill gärna nu med....från att ha sagt NEJ 100 procent i ett helt år. Behövde mogna med tanken....är du inte 40 + så kanske du ska ge han lite tid....förklara precis som du känner utan att försöka tvinga på det....svårt när man vill så mkt själv och inte mannen är med......lycka till!
Smurfen....precis dina ägg behöver väl inte vara kassa men bra att ha en plan B tycker jag....själv kollade jag upp adoption igår....då jag har barn innan så är nu åldersgränsen för oss 45 år...
Hur många försök har ni gjort? Vad är det som hindrar en graviditet om jag får fråga.
Kram på er!