Hej på er!
Verkligen full fart i tråden ja, kul tycker jag!
Vad skönt att få prata med någon Furry! Själv gjort det några omgångar förut, hjälpte att bara få reda ut kaoset i huvudet tycker jag, och tyckte att jag förstod mig själv bättre efteråt samt blev lite mer förlåtande gentemot mina reaktioner på något sätt. Det är ju ingen Quick fix förstås, men jo, tycker på det stora hela att jag mått bättre av det.
Tycker också det är bra att det blivit en "blandad" tråd, både jag o Pyret har ju t ex gjort IVF också så man kan ju ha input även på det. Sen är behandlingarna ganska lika ändå, hur många ägg det blir, alla UL och mediciner och prover hit och dit. Karlar som inte uppför sig, hi hi.
Nej Smurfen, du hade ingen sanndröm om mig, inte hört ett knyst om PGS resultat... Mejlade igår och sa att nu börjar det bli bråttom med resultat och journaler. Ska ju starta behandlingen på fredag! Vilket för mig över till Ego-delen: Mannen lämnat spermaprov, svar om ca två veckor. Var själv hos gyn imorse och fick tummen upp betr status på äggstockar, slemhinna osv. "Vilken superwoman!" Han är så söt min doktor.. Bara äggen som är taskiga alltså, alltid något! Fått nedreglerande spruta som ska tas på fredag, sedan Progynontabletter (estradiol) 2x3 från ca 20 mars beroende på mensstart. Så, vi kör på och så får vi ta ev ytterligare spermaprov etc under behandlingen, när vi kommer hem igen.
Känns jättebra!
Kram på er!