• Jessy01

ivf / äd 2016/ 2017?

Alltså 1 ok ägg och ett på 11 mm. Skriver lite fort :)

• Jessy01

Maran och tuttis - är på dag 6 och fortfarande inte något son känns.

Var det verkligen så "tyst" för er med innan plus?

Inte ens eb minsta dragning, kramp? Hade ni inget de två första dagarna heller? Jag kände mkt de första dagarna nen nu nada! Är så orolig, sista försöket.

Shrigley- hur mår du idag? Visst man kan få utomkveds men d är ju alldeles

för tidigt att känna nu om nan ska lita på litteraturen! Vecka 5 kan man känna det

Kram alla!

• Jessy01

Ja nu har jag lyckats glömma min kropp för ngra timmar :) Skulle tapetsera en vägg fick jag för mig. Jag som annars är händig men dett går åt hel... ete Panikringt en firma som kommer

hit kl 16 hahaha

Jaaaa Maran hoppas vi kan träffas m bäbis <3 <3 <3

• Jessy01

Ååh fick precis svar från kliniken att det inte gick att frysa ngt ägg....nu känns d som att

jag vill ge upp

• Jessy01

Hej alla! Testat negativt idag. Borde visat nu men inte kännt nåt alls inget litet pirr inte

minsta dragning etc. Alltid kännt när jag varit gravid. Jag får tyvärr ge upp få vi inte har råd med fler behandlingar:( Är på ruvardag 8 idag..

Shirgley hur går d för dig?

Smurfen och Maran och alla andra lycka till verkligen! Igen så härligt att du är gravid Maran!

Massa babyust på er andra

Kramar till alla!

• Jessy01

Åh tack snällaste ni för peppande svar <3

Olivia det du skriver låter hoppfullt! Men hade du verkligen INGA symtom alls? Hade tänkt

sluta m lutinus imorgon och testa sista gången

imorgon bitti. Sen ger jag upp då är d dag 10. Idag ska jag träna, hårt o dricka kaffe, helst allt man inte får göra.

Kommer ju inte ha råd men hur mkt kostsr egentligen ÄD? Blir man garanterad bästisar?

Kanske skulle gå på det där seminariet iallafall i gbg.

Kram o tack alla! <3 <3 <3

Svar på tråden ivf / äd 2016/ 2017?