• Mallemamma

Blir tokig!

Hade du äl senast den 7e så bör du inte få mensen senare än igår eller idag då det gått 14 dagar :) ett test borde visa positivt nu om du är gravid! Testa :D

• Mallemamma

Svullen o bubblg i magen har varit tidiga symtom för mina båda graviditeter, och sjuka humörsavängningar redan 10 dagar efter ÄL :)

• Mallemamma

Jadå, tog ett försök för oss båda gångerna :D dock så hade vi bara kondom som skydd innan så vet inte hur det är när man haft hormon-skydd. Testa redan ikväll om du är nyfiken ;) efter missad mens brukar det visas oavsett tid på dygnet, men såklart finns det undantag också

• Mallemamma

Vet faktiskt inte om brösten måste vara ömma, tror inte mina var det när jag plussade, kom nog lite senare men minns inte riktigt. kanske inte alltid blir ömma för alla :) ja testa i morgon

• Mallemamma

Ja precis, finns vissa som plussar senare än andra :) s.k. "Låghormonare", är nog inte jättevanligt men har inte mensen kommit så kan du ju vara gravid. Testa om några dagar igen

• Mallemamma
    hanssonsnypa skrev 2016-10-25 12:12:54 följande:

Har mått så himla illa också dem senaste dagarna & humöret ska vi inte snacka om Haha. Min sambo tror ju helt klart att vi är gravida, därför kändes de extra tråkigt med negativt..

Ja hoppas du får plus snart :) vissa test är känsligare än andra också, beställ på nätet om du vill ha många billigt :)
Svar på tråden Blir tokig!