Filli89 skrev 2016-11-16 23:18:15 följande:
Jaa jag hoppas verkligen det kommer något gott ur detta när Man fått gå igenom allt detta.
Varje vecka för mig är framsteg, rädslan för varje känning av mensvärk, håller tiden för hur lång varje verk håller osv. Vi får se helt enkelt. Time Will tell.
Idag mår jag hyffsat. Har spytt alla andra dagar hittills exakt allt jag äter, pratade med klinken och de sa Att jag måste åka till sjukhuset o få dropp o eventuellt sjukskriva mig om det fortsätter. Min chef vet så hon förstår. Allt e värt så länge det kommer ett barn i slut ändan. Själv då hur mår du?
Det hoppas verkligen jag med för oss alla!
Samma här varje vecka är ett steg framåt. Men vännen! Förstår att molvärken är jobbig. Jag har ganska ont emellanåt speciellt på sidorna. Tror det är helt normalt. Det växer en massa där i nu. Men förstår oron för jag blir också orolig ibland. Barnmorskan sa att värken när livmodern växer kan göra rejält ont.
Det där låter inte alls kul :( Ja tycker också du ska vända dig till sjukhuset och få dropp. Viktigt att du orkar med kroppen. Hoppas att vändningen släpper nu med illamåendet <3
Precis när vi får våra mirakel kommer allt detta vara ett minne blott :) Jag mår väl bra. Ont i ligamenten, känner av dem rejält när jag nyser eller reser mig från sittandes till stående. Foglossningen blir inte bättre så ska till läkaren på mvc på måndag och prata. Men så länge den lille mår bra så är jag nöjd :)