hope88 skrev 2016-11-12 09:05:14 följande:
Tack :) Känns så overkligt att det är en liten pojke där inne :) Köpte dem på H&M, supersköna! Ett par blå och ett par svarta.
Har inte vågat köpa något men var tvungen nu. Kommer dock vänta tills efter rul (hoppas vi kommer dit) innan jag vågar köpa något till bebis. Kan fortfarande inte riktigt tro på det.
Hur mår du?
Tack jag mår bra, väldigt trött ff. Vissa nätter sover jag rätt dåligt som inatt, men fick iaf 5 bra timmar sömn. Men det gör mig inget bara lillen växer som den skall. Första natten jag även var tvungen att äta ngt.
Hur mår du själv?
Kan förstå dig att man inte vågar köpa något till sig själv ens ( man väntar in till det sista;)) o ännu mindre till bebisen. Än så länge kan jag ha vissa av mina jeans o jag tror nog att jag kan ha dem ett tag till. Var lite rund i magen även innan jag blev gravid.
Nu är det ett bra tag tills vi får höra den lilla. I mitten av dec får vi höra hjärtslag o i jan blir det rutinultraljud. Se om jag klarar mig tills dess, vill ju helst inte göra för många ul. Om det inte var tal om att det inte är så bra med för många ul så hade jag nog viljat ha en varje vecka...